Concluzii
Primul Ford Mondeo Hybrid din istorie este o propunere interesantă, mai ales dacă mă gândesc că a reuşit să menţină neschimbat consumul mediu de carburant printr-un Bucureşti aglomerat. Sigur, un model de clasă medie nu o să-şi ducă traiul exclusiv în oraş, dar şi în mediul extraurban se descurcă admirabil, atâta vreme cât accepţi portbagajul micşorat de baterii şi transmisia care face motorul să urle la accelerări bruşte.
Există, însă, o problemă. Deocamdată, preţul pentru Mondeo Hybrid nu a fost anunţat, însă va fi mai mare decât al unui diesel de 2,0 litri. E drept că hibrida va consuma, probabil, mai puţin în oraş, dar în afara lui vei pierde din sportivitatea caracteristică noului Mondeo echipat cu motor termic.
Date tehnice
Ford Mondeo Hybrid
Motor: benzină 2,0 litri + electric
Putere maximă: 187 CP
Cuplu maxim: necomunicat
Cutie de viteze: CVT
Tracţiune: faţă
Acceleraţie 0-100 km/h: 9,2 secunde
Viteză maximă: 187 km/h
Masă proprie: necomunicat
Volum portbagaj: 382 de litri
Consum mixt teoretic: 4,2 l/100 km
Preţ: necomunicat