PERFORMANŢE
Noul Ford Kuga e disponibil cu patru motorizări – două pe benzină şi două diesel. Cele pe benzină au capacitatea de 1,6 litri şi produc 150 CP, respectiv 182 CP, iar cele diesel au, ambele, 2,0 litri şi dezvoltă 140 CP, respectiv 163 CP.
Maşina de test era echipată cu sistemul de tracţiune integrală permanentă şi motorul diesel de 2,0 litri TDCi ce dezvoltă 163 CP, cuplat la o cutie de viteze manuală cu şase rapoarte.
Motorul de pe maşina pe care am testat-o îşi face treaba foarte bine şi e suficient de silenţios pentru a avea parte de drumuri liniştite, iar cutia de viteze are o timonerie precisă şi este etajată corect.
Pe viraje, SUV-ul americanilor se ţine foarte bine pentru o maşină cu astfel de dimensiuni, iar acest fapt se datorează, în mare parte, diferenţialelor care variază cuplul motor ce merge către fiecare roată. Subvirarea apare doar în situaţii-limită, iar ruliul se află în limite normale pentru un SUV. Mai mult, direcţia oferă feedback suficient prin volan.
Datele tehnice ale modelului testat, pe pagina următoare.