Test în România cu noul Ford Kuga

Autor: Iulian Dnistran 16 iun. 2013 Test drive

După testul internaţional şi primul test în România cu a doua generaţie a SUV-ului Ford Kuga, a venit vremea pentru un test ceva mai amănunţit pe drumurile ţării noastre cu maşina care nu mai este destinată doar unor anumite părţi de pe Terra, ci este un produs global, după cum spun textele de PR oferite de Ford.

EXTERIOR

Spre deosebire de prima generaţie Ford Kuga, noul SUV american s-a maturizat vizibil. A primit nişte linii de design ceva mai serioase şi s-a îngrăşat niţel. Noul Kuga e mai greu cu 78 kg decât predecesorul său, ceea ce înseamnă că a ajuns la aproape 1,7 tone (1.692 kg, mai exact), e mai lung cu 81 mm şi mai înalt cu 24 mm, în timp ce lăţimea este mai mică cu 4 mm, iar ampatamentul a rămas neschimbat (comparaţiile au fost făcute între maşina de test şi generaţia precedentă cu dotări similare).

Exteriorul arată un pic mai nervos şi pare mult mai mare decât modelul pe care îl înlocuieşte, deşi cifrele spun că a crescut puţin în dimensiuni.

Per ansamblu, pot spune că Ford Kuga s-a maturizat destul de frumos. Singura problemă pe care am găsit-o în cazul exteriorului este amplasarea destul de joasă a luminilor încorporate în bara de protecţie faţă, care riscă să fie distruse pe un traseu mai dificil prin munţi. Dar, până la urmă, un Ford Kuga nu prea are ce căuta pe un astfel de traseu, fiindcă e doar un SUV de şosea, şi nu un off-roader.

INTERIOR

Odată ce păşeşti înăuntru, vei găsi un peisaj similar cu cel din modelele Fiesta, B-Max şi Focus. Însă e normal să găseşti butoane şi cadrane de bord similare sau identice în mai multe modele ale unui producător de volum.

 

Sistemul multimedia e controlat printr-o mulţime de butoane, dar am ajuns să-l înţeleg până la urmă. Ce nu am înţeles este de ce a ales Ford să folosească ecrane atât de mici pentru display-ul central. Până şi în echiparea de top Titanium, cu sistemul multimedia opţional, dimensiunea ecranului de pe consola centrală este de doar 5 inci, adică mai mică decât în cazul multor telefoane mobile aflate acum pe piaţă.

Detaliile despre performanţe şi consum, dar şi concluziile, în pagina următoare.

Pagini: 1 2 3


Urmărește Promotor.ro pe Google News



Visan Marian
Visan Marian
Începând cu anul 2015, Marian Vișan s-a implicat în domeniul auto, însă experiența sa în jurnalismul online începe din 2006, în timpul studiilor la Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării. La vârsta de 18 ani a început să se familiarizeze cu mașinile odată cu obținerea permisului ... citește mai mult

Comentarii
Inchide