TEST în România cu noul BMW M4

Autor: Iulian Dnistran 29 oct. 2014 Test drive

Concluzii

Noul BMW M4 este mai rapid şi mai uşor decât modelul pe care îl înlocuieşte, deşi are mai puţini cilindri sub capotă. Am fost sceptic în privinţa noului motor, dar am ajuns la concluzia că o mână de ingineri pricepuţi pot face din orice propulsor o capodoperă. Da, sunetul autentic al vechiului V8 nu poate fi egalat de acest şase în linie turbo care se foloseşte de trucuri ca evacuarea adaptivă şi augmentarea digitală a sunetului în interior, dar, cu toate acestea, este o maşină mai potrivită pentru uzul zilnic.

Noul BMW M4 e confortabil, practic, extrem de rapid şi poate juca fără probleme două roluri: devorator de circuite sau maşinărie pentru drifturi.

Date tehnice

BMW M4 (F82)

Motor: benzină, biturbo, 2.979 cmc, 6 cilindri în linie

Putere maximă: 431 CP/5.500-7.300 rpm

Cuplu maxim: 550 Nm/ 1.850-5.500 rpm

Cutie de viteze: automată cu dublu ambreiaj şi şapte rapoarte, M-DCT

Tracţiune: spate

Acceleraţie 0-100 km/h: 4,1 secunde

Viteză maximă: 250 km/h

Masă proprie: 1.612 kg

Volum portbagaj: 445 litri

Consum mixt teoretic: 8,3 l/100 km

Preţ de bază: 76.508 euro cu TVA

Preţ model testat: 102.546 euro cu TVA

Pagini: 1 2


Urmărește Promotor.ro pe Google News




Comentarii
Inchide