Concluzii
După câteva zile în compania unui Juke facelift, am reuşit să înţeleg de ce se vinde atât de bine. Da, designul nu e pe gustul tuturor, dar dacă îl configurezi aşa cum trebuie, sigur o să te uiţi cu plăcere la el în fiecare zi. Mai mult, preţurile sunt decente şi se conduce foarte bine pentru un model care încearcă să fie maşină de oraş în haine de SUV.
Reuşeşte să fie încă foarte funky după patru ani de la lansare, iar adevărul e că nici un alt concurent nu a venit până astăzi cu un design atât de nonconformist.
Date tehnice
Nissan Juke 1.2 DIG-T
Motor: benzină, 1.197 cmc
Putere maximă: 115 CP/4.500 rpm
Cuplu maxim: 190 Nm/2.000 rpm
Cutie de viteze: manuală cu şase trepte
Tracţiune: faţă
Acceleraţie 0-100 km/h: 10,8 secunde
Viteză maximă: 178 km/h
Volum portbagaj: 354/797 litri
Greutate proprie: 1.307 kg
Preţ de bază: 15.490 euro cu TVA
Preţ model testat: 22.294 euro cu TVA