Test de prim contact: Dacia Dokker şi Dokker van

Autor: Adrian Mihălţianu 12 iul. 2012 Test drive

Dacia Dokker este un vehicul comercial şi acest lucru se observă imediat ce atingi plasticele din interior. Design-ul este îmbunătăţit faţă de modelele Dacia mai vechi, iar comenzile sunt acum mai ergonomice. Butoanele pentru geamurile electrice sunt poziţionate pe uşi, acţionarea lor fiind mult mai comodă faţă de cele aşezate pe consola centrală. Restul comenzilor sunt amplasate astfel încât şoferul să nu îşi ia ochii de la drum, mai puţin butonul pentru limitatorul de viteză, care este situat parcă prea jos.

Scaunele sunt dure, dar având în vedere scopul acestui model înţelegem de ce. Confortul la un drum lung este decent, dar scaunele sunt depunctate la capitolul sprijin lateral. Spaţiul în faţă este suficient atât la nivelui capului şi al coatelor, cât şi la nivelul genunchilor. Volanul este reglabil pe înalţime, dar nu şi pe profunzime.

Pasagerii din spate au la dispoziţie un spaţiu suficient de bun, chiar dacă vorbim de persoane cu o înălţime de peste 1,80 m. În cazul spaţiilor de depozitare, Dacia Dokker stă foarte bine. Uşile prezintă buzunare suficient de voluminoase, iar dacă acestea nu sunt de ajuns, spaţiile de depozitare din bord şi de deasupra parasolarelor vă stau la dispoziţie.

Dacia Dokker are cel mai mare portbagaj din clasa sa, măsurând un volum de 800 l. În caz de necesitate, banchetele spate se pot rabata (30:70), iar în acest caz trei metri cubi (3.000 l) vă vor satisface mai mult ca sigur nevoile. Podeaua este plană chiar şi după rabatarea locurilor spate, facilitând astfel încărcarea cu uşurinţă a obiectelor lungi. Masa maximă de încărcare admisă pentru ambele modele Dokker este de 600 kg, dar pentru varianta van se poate opta pentru o suspensie modificată, care permite transportarea mărfurilor de până la 750 kg.

Citiţi în continuare cum se conduce Dacia Dokker.


Pagini: 1 2 3 4 5


Urmărește Promotor.ro pe Google News




Comentarii
Inchide