TEST cu BMW X3 facelift. Pachet îmbunătăţit

Autor: Adrian Mihălţianu 15 sept. 2014 Test drive

A doua generaţie a SUV-ului BMW X3 (nemţii îi spun SAV, adică sports activity vehicle) a apărut în 2010, aşa că era necesară o reîmprospătare cât mai rapidă. Zis şi făcut. BMW X3 a primit un facelift la începutul lui 2014, atunci când bavarezii au lansat şi noul X4, adică fratele mai mic al lui BMW X6.

Facelift-ul a adus pentru X3 o faţă redesenată şi câteva noutăţi de ordin tehnologic la interior. Totodată, motoarele au fost îmbunătăţite uşor pentru a produce mai multă putere şi mai mult cuplu.

Concurenţi

Rivalii lui BMW X3 rămân aceiaşi şi după facelift: Audi Q5, Mercedes-Benz GLK şi Volvo XC60. Dintre aceştia, XC60-ul e cel mai ieftin (chiar şi cu noul motor diesel de 2,0 litri), iar GLK-ul e cel mai scump. Q5-ul are aproximativ aceleaşi preţuri ca X3-ul.

Interior

Habitaclul X3-ului a primit o nouă versiune a sistemului de infotainment iDrive, care include acum un joystick cu trackpad (pe care poţi să scrii cu degetul litere sau cifre pentru sistemul de navigaţie sau pentru telefon), dar şi o consolă centrală redesenată, care aduce întregul interior mai aproape de anul 2014 (în trecut, X3-ul părea destul de învechit înăuntru). Totodată, materialele folosite pentru bord par a fi ceva mai bune decât înainte. Altfel spus, plasticele moi şi plăcute la atingere sunt acum şi mai plăcute la atingere.

Acum seamănă mai mult cu interiorul fratelui mai mare, X5

În rest, lucrurile au rămas la fel, ceea ce e foarte bine. Există loc suficient pentru cinci adulţi, cu spaţiu îndestulător la cap şi picioare pentru toată lumea. De asemenea, portbagajul a rămas la fel de generos ca până acum – cu 550 de litri disponibili pentru bagajele unei familii întregi. De altfel, X3-ul are portbagajul mai mare decât oricare dintre rivalii enumeraţi mai sus. Dacă ai nevoie de mai mult loc, poţi să rabatezi bancheta în format 40:20:40 pentru a obţine un portbagaj de până la 1.600 de litri.

Este loc pentru oricine pe bacheta din spate

Pentru şofer şi pasageri, toate aceste îmbunătăţiri de ordin tehnic duc la o experienţă mai plăcută la drum lung. Sistemul iDrive are acum o grafică mai plăcută şi se mişcă mai rapid prin meniuri, iar consola centrală redesenată aduce un plus de fineţe într-o cabină destul de conservatoare ca design.

Detalii despre performanţe, ţinută de drum şi consum, dar şi concluziile, în pagina următoare.

Pagini: 1 2 3


Urmărește Promotor.ro pe Google News




Comentarii
Inchide