TEST: Citroën C4 Picasso 1.6 e-HDi (2015). Puncte tari şi puncte slabe

Autor: Iulian Dnistran 02 iul. 2015 Test drive

Concluzii

Citroën C4 Picasso cu motorul diesel de 1,6 litri e-HDi e o maşină foarte bună de familie, cu un interior reuşit şi spaţios şi o ţinută de drum confortabilă. Nu e alegerea ideală pentru cei care vor sportivitate, însă le va face pe plac celor care apreciază liniştea şi relaxarea.

Preţurile încep de la mai puţin de 22.000 de euro pentru varianta de bază şi pot ajunge şi la 25.000 de euro pentru o versiune de top cu ceva opţionale alese.

Dotările standard includ şase airbaguri, închidere centralizată, climatizare automată cu două zone de acţiune, sistem multimedia cu ecran tactil de şapte inci, conexiune USB şi conectivitate Bluetooth, proiectoare de ceaţă, geamuri electrice faţă-spate, regulator de viteză cu limitator, oglinzi laterale reglabile şi încălzite electric, volan îmbrăcat în piele, reglabil pe înălţime/adâncime, şi scaun pentru şofer reglabil pe trei direcţii.

Date tehnice

Citroën C4 Picasso 1.6 e-HDi Intensive

Motor: diesel, 1.560 cmc

Putere maximă: 115 CP/3.600 rpm

Cuplu maxim: 270 Nm/1.750 rpm

Cutie de viteze:  manuală cu şase trepte

Tracţiune: faţă

Acceleraţie 0-100 km/h: 11,8 secunde

Viteză maximă: 189 km/h

Masă proprie: 1.298 kg

Volum portbagaj: 537 litri

Consum mixt teoretic: 4,0 l/100 km

Emisii CO2: 105 g/km

Preţ de bază pentru modelul testat (fără opţionale): 23.219 euro cu TVA

Preţ model testat (cu opţionale): 24.285 euro cu TVA

Pagini: 1 2


Urmărește Promotor.ro pe Google News




Comentarii
Inchide