În industria auto a devenit o regulă faptul că „latinii”, în special francezii şi italienii au printre cele mai sau poate chiar cele mai frumoase şi deosebite automobile, în timp ce germanii şi japonezii dezvoltă cele mai performante tehnologii. Însă de-a lungul istoriei au existat şi maşini cu design japonez şi tehnică italiană precum Alfa Romeo Arna, realizat într-o colaboare dintre Alfa şi Nissan produsă în Italia, care însă a venit cu problemele de calitate ale Alfei şi cu designul plictisitor specific japonezelor de la acea vreme.
Citeşte şi Cum să reduci consumul de carburanţi. Sfaturile specialiştilor
Citeşte şi Montarea instalaţiei GPL pe maşină. Avantaje, dezavantaje, costuri şi procedură
Citeşte şi Ultima veste în cazul morţii lui Paul Walker
Acum însă, francezii au aplicat soluţia „corectă – au venit cu un automobil cu design latin, proiectat de românul Victor Sfiazov sub supravegherea lui Laurens van den Acker şi au preluat de la Nissan Qashqai platforma tehnică, la care au adăugat noile tehnologii ale Renault. Ideea a fost de a realiza un crossover de familie, disponibil inclusiv cu tracţiune integrală, mai mare decât Qashqai şi care să preia de la acesta platforma.
Designul completează gama Renault în acest moment, preluând linii atât de la Captur, cât şi de la noua limuzină Talisman. Formele sunt sportive, puternice şi futuriste, iar detaliile sunt completate de luminile LED care completează designul agresiv alături de jantele sport.
Citeşte şi GPS-ul tocmai a pierdut lupta cu telefonul, după modificarea Google Maps
Citeşte şi Maşină construită de Apple? Proiect din 2008 discutat de Steve Jobs
La interior se observă din nou designul francez completat de o calitate a asamblării chiar peste cea cu care şi-a obişnuit Renault clienţii în ultimii ani. Bordul nu prezintă sunete ciudate iar calitatea materialelor este peste medie. Avem acum plastice moi plăute la atingere, cusături duble şi un volan ce întăreşte spiritul de sportivitate.
Cu toate că este un crossover compact, acesta este mai spaţios decât concurenţa directă, în special în ceea ce priveşte locurile din spate cât şi portbagajul – care are un volum de 472 de litri, faţă de 439 de litri în cazul lui Qashqai sau 463 de litri pentru Mazda CX-3 (fiind luate în calcul valorile pentru versiunile cu tracţiune faţă, nu 4×4).
Citeşte continuarea pe Ziarul Financiar
Citeşte şi Noua modă în Bucureşti: plimbări pe capotă maşinii
Citeşte şi VIDEO. Motocicleta fantomă
Citeşte şi Maşină din Mad Max – Varianta rusească. GALERIE FOTO
Citeşte şi VIDEO. Cum arată Ferrari-ul tractoarelor. GALERIE FOTO
Citeşte şi VIDEO Cea mai tare farsă făcută vreodată unui bărbat care conducea beat
Oficial SUA: CE ştia din 2011 că Volkswagen manipula emisiile
Citeşte şi Descoperire uimitoare. Maşina Ducelui de Edinburgh abandonată într-o parcare din Bucureşti
Citeşte şi Maşina îndrăgită de Nicolae Ceauşescu şi testată de el însuşi, dar interzisă de Elena. GALERIE FOTO
Citeşte şi Supercamionul lui Ceauşescu
Citeşte şi VIDEO Maşina (pe thoriu) care merge 100 de ani fără să o alimentezi
Citeşte şi Cum este cel mai luxos model SKODA? Superb – GALERIE FOTO + TEST-DRIVE
Citeşte şi Ai doar 1.000 de euro pentru o maşină? Există opţiuni în România
Citeşte şi Noua maşină a Patriarhului Daniel – GALERIE FOTO