Renault Megane Coupe 1.6 16V (I) – EXTERIOR şi INTERIOR
VEZI TOT TESTUL PROMOTOR.RO CU NOUL RENAULT MEGANE
Cu alte cuvinte, când te pui la volanul lui Megane Coupe nu ai nici o surpriză comparativ cu Megane hatchback: aceleaşi indicatoare inedite, aceeaşi atmosferă stilată şi graţioasă, aceeaşi consolă centrală, cu împărţirea logică a comenzilor, dar cu butoane prea mici şi cam îngrămădite, aceleaşi materiale bune calitativ şi care inspiră o atmosferă de maşină de clasă superioară. Ar mai fi ceva?
Da, avem, totuşi, şi o diferenţă pe care şoferul o va sesiza: scaunul este ceva mai sportiv faţă de Megane în cinci uşi, având o susţinere laterală mai bună. Iar, în interiorul ceasului analogic pentru turometru, mai găsim un mic indicator, care îţi recomandă momentul optim de schimbare a treptelor de viteză.
De la portbagaj nu avem cum să ne aşteptăm să ofere un spaţiu prea mare – şi totuşi, nu m-am aşteptat nici să fie atât de spaţios. Dacă pentru o maşină coupe în general o valoare de maximum 300 litri pentru portbagaj este considerată bună, ce pot să spun în cazul lui Megane Coupe, care oferă 340 litri vizibili plus un compartiment de 30 litri sub planşeu? Ba chiar, dacă rabaţi bancheta (acelaşi proces cam anevoios, ca în cazul lui Megane hatchback), poţi pune şi placa de snowboard.
Singurul inconvenient, minor pentru un coupe, este marginea de încărcare foarte înaltă a portbagajului, aşa încât domnişoarele cu bagaje grele trebuie să se asigure că au cavaleri prin preajmă, gata să îşi ofere muşchii în ajutor.
Deci, până acum, e Renault Megane Coupe un coupe?