Modelul avut la test are un preţ de pornire de 16.850 euro cu TVA inclus la care cei de la Ford au mai adăugat pachtul Trend Plus care include: include jante aliaj 16 inch cu 5 spiţe, consolă centrală premium, frână de mână în formă ”Z” , cotieră , covoraşe velur faţă şi spate, faruri de ceaţă, pachet care costă 400 euro cu TVA.
Propulsie: L4, 1.596 cmc, tracţiune faţă, transmisie manuală cu cinci rapoarte, 105 CP, 150 Nm.
Performanţe: 0-100 km/h 12,4 secunde, viteză maximă 189 km/h, consum mediu 6 l/100 km, emisii CO2 139 g/km.
Preţ: de la 16.100 euro cu TVA.
Pregăteşte-te să: pentru versiunea de 105 CP mai trebuie să adaugi 750 euro. Din păcate cutia manuală cu şase rapoarte este disponibilă doar pentru motorizările Ecoboost. Iar cu aproximativ 1.000 euro poţi adăuga suficiente opţionale pentru a savura mai bine acest sedan. Din punct de vedere al designului cea mai reuşită caroserie a noii generaţii Ford Focus. Propulsorul o reală surpriză atât din punct de vedere al consumului cât şi al elasticităţii şi resurselor oferite la turaţii joase. O ţinută de drum care dă dureri de cap în continuare concureţei. Nu ar strica o echipare mai bogată la versiunea de bază.