Cu toate că modificările caroseriei implică în mod normal un comportament dinamic diferit faţă de un seria 3 sedan, graţie inginerilor iscusiţi de la BMW, GT-ul reuşeşte să ofere atunci când te afli la volan un sentiment foarte apropiat de cel oferit de sedan.
Răspunsul maşinii este aşa cum te aştepţi să fie la un BMW: extrem de prompt şi precis. Modificările caroseriei implică evident o altă aerodinamică, „un pic de” kilograme în plus etc. Unii oameni spun că atunci când acţionezi pedala de frână ai impresia că GT-ul se „prăvăleşte” peste tine. Ei bine, această impresie este dată de forma caroseriei, însă maşina frânează la fel de eficient precum oricare BMW.
Eforturile inginerilor de a oferi confort şi în acelaşi timp un comportament dinamic fără compromisuri şi-au atins ţinta. Maşina se „ţine” de asfalt precum un leu de prada tocmai vânată. Denivelările din asfalt sunt absorbite fără nici o problemă, pasagerii nefiind „deranjaţi” de imperfecţiunile de pe drum.
Sub capota maşinii s-a aflat o unitate diesel de 2,0 litri capabilă să dezvolte o putere de 184 CP şi un cuplu de 380 Nm. Partea frumoasă este că acest motor s-a dovedit foarte economic. În ciuda unui stil de condus în forţă şi a cutiei automate, consumul înregistrat de traseul Bucureşti, Braşov, Tg. Mureş, Cluj Napoca, Oradea şi retur a fost de 6,1 litri/100 de km. Trebuie neapărat menţionat faptul că în Oradea am făcut plinul, iar în Bucureşti am ajuns cu jumătate de rezervor, adică aproximativ 25 de litri. Da, este adevărat că la întoarcere am venit relaxaţi, fără să fim presaţi de timp, deci am adoptat un stil de condus ceva mai economic.