Opel Meriva – Test în România
testat de noi era dotat cu un propulsor pe benzină de 1,4 litri
turbo. Dezvoltă 120 CP şi 175 Nm. Este motorizarea de
mijloc în gama „benzinarelor”. Mai există un 1.4 aspirat de 100 CP
şi un alt 1,4 Turbo de 140 CP.
Modelul nostru era dotat cu o cutie de viteze manuală cu
cinci trepte. Uşor de folosit, levierul are o cursă lungă
între trepte. Motorul de 120 CP este o alegere bună, suficient de
puternic şi cu un consum decent de aproximativ 8 litri în uz mixt.
De remarcat, silenţiozitatea acestui propulsor la relanti. Doar
turometrul îţi mai indică că motorul este pornit, pentru că altfel
nu se mai aude nimic.
Preţurile pentru Meriva pe benzină încep de la 13.750 euro (TVA
inclus) şi ajung până la 16.925 euro (TVA inclus). Pentru diesel
intervalul este între 15.940 şi 18.695 euro (TVA inclus).
Versiune: 1.4 Turbo 120 CP Enjoy
Motor: L4, Euro 5, 1.364 cmc, 120 CP/ 4.800-6.000 rpm, 175 Nm/
1.750-4.800 rpm
Performanţe: 0-100 km/h – 11,5 sec., viteză maximă 188 km/h
Consum: urban 8 l/100 km, extraurban: 5 l/100 km, mediu 6,1
l/100 km, emisii CO2 – 143 g/km
Preţ de bază: 15.975 euro cu TVA
Preţ model testat: 19.190 euro cu TVA
Dotări suplimentare:
Pachet Enjoy 2 | |
Volan imbracat in piele | |
Comenzi audio pe volan | |
Tempomat | |
Climatizare bi-zona + sistem electronic de control al temperaturii |
|
Parbriz cu protectie solara | |
Alarma | |
Senzori de parcare fata / spate | |
Pachet Enjoy 3 | |
Proiectoare de ceata | |
Jante aliaj usor 16″, 7 spite | |
Geamuri spate actionate electric | |
Geamuri spate cu tenta inchisa | |
Priza 12V in portbagaj | |
Roata de rezerva de dimensiune redusa | |
Pachet Iarna | |
Volan incalzit | |
Scaune fata incalzite | |
Jante aliaj usor 17″ | |
Pachet Scaune Functional | |
Buzunare de plasă şi măsuţă plianbilă în spatele scaunelor faţă, |
|
Sertar de depozitare sub scaunului pasagerului din faţă |
|
Telefon universal hands-free cu Bluetooth | |
Radio CD400 | |
Computer de bord | |
Silver Lake (metalic paint) | |
Tapiterie Skyline Atlantis Jet black |