Opel Insignia test drive – Ep. V: Verdict promotor.ro

Autor: Cosmin Iordache 20 ian. 2009 Test drive

VEZI TOATE INFORMATIILE DESPRE TESTUL CU OPEL INSIGNIA

În momentul în care Opel a anunţat că va scoate un nou reprezentant pentru clasa medie, m-am întrebat de ce germanii îl botează Insignia şi abolesc numele Vectra. Răspunsul îl am acum: pentru că, pur şi simplu, numele Vectra nu mai poate defini noua maşină – Opel Insignia este mai sofisticată, se adresează unui public care nu mai vede în Opel automobilul în care să intre doi copii şi o nevastă gospodină.

Opel Insignia se se autopropune mai degrabă corporatiştilor în jurul a 30 de ani, care sunt preocupaţi şi de modul în care arată atunci când se dau jos din maşină. Nu este un autombil ieftin, fiind mai costisitor decât Renault Laguna, dar nici scump, fiind mai accesibil decât Mazda6 sau Honda Accord.

Opel Insignia fata dreapta

Cu acest model, cu siguranţă Opel va reuşi să îşi întinerească lista clienţilor din segmentul executiv. Preconizez că vom vedea destule maşini pe şoselele din România, cu şoferi destul de tineri, mai ales că din punct de vedere al impactului vizual  – LED-uri şi jante uriaşe de aliaj – poate fi chiar o alternativă mai ieftină la modelele premium. Deci, într-un cuvânt, Opel Insignia merită, aşa cum merită titulatura "Maşina Anului 2009" pentru trecerea de la fad la incitant.

Şi, ca să nu lăsăm nici un aspect al acestui model nedezbătut, o vom pune în curând faţă în faţă cu toate modelele care contează din clasa ei, într-un mega comparativ al berlinelor de clasă medie, exclusiv pe promotor.ro.

Pagini: 1 2 3


Urmărește Promotor.ro pe Google News



Visan Marian
Visan Marian
Începând cu anul 2015, Marian Vișan s-a implicat în domeniul auto, însă experiența sa în jurnalismul online începe din 2006, în timpul studiilor la Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării. La vârsta de 18 ani a început să se familiarizeze cu mașinile odată cu obținerea permisului ... citește mai mult

Comentarii
Inchide