VEZI TOATE INFORMATIILE DESPRE TESTUL CU OPEL INSIGNIA
În momentul în care Opel a anunţat că va scoate un nou reprezentant pentru clasa medie, m-am întrebat de ce germanii îl botează Insignia şi abolesc numele Vectra. Răspunsul îl am acum: pentru că, pur şi simplu, numele Vectra nu mai poate defini noua maşină – Opel Insignia este mai sofisticată, se adresează unui public care nu mai vede în Opel automobilul în care să intre doi copii şi o nevastă gospodină.
Opel Insignia se se autopropune mai degrabă corporatiştilor în jurul a 30 de ani, care sunt preocupaţi şi de modul în care arată atunci când se dau jos din maşină. Nu este un autombil ieftin, fiind mai costisitor decât Renault Laguna, dar nici scump, fiind mai accesibil decât Mazda6 sau Honda Accord.
Cu acest model, cu siguranţă Opel va reuşi să îşi întinerească lista clienţilor din segmentul executiv. Preconizez că vom vedea destule maşini pe şoselele din România, cu şoferi destul de tineri, mai ales că din punct de vedere al impactului vizual – LED-uri şi jante uriaşe de aliaj – poate fi chiar o alternativă mai ieftină la modelele premium. Deci, într-un cuvânt, Opel Insignia merită, aşa cum merită titulatura "Maşina Anului 2009" pentru trecerea de la fad la incitant.
Şi, ca să nu lăsăm nici un aspect al acestui model nedezbătut, o vom pune în curând faţă în faţă cu toate modelele care contează din clasa ei, într-un mega comparativ al berlinelor de clasă medie, exclusiv pe promotor.ro.