Noul VW up! a făcut faţă cu succes traficului haotic din Roma!
Interiorul este la fel de simplu ca şi exteriorul. Plasticele care îmbracă bordul şi feţele interioare ale uşilor sunt tari şi nu de foarte bună calitate, însă asamblarea şi design-ul acestora salvează din impresia de ieftin. Mai mult, dacă vei opta ca panourile din plastic să aibă aceeaşi culoare ca şi caroseria, vei observa că ambianţa interioară se va schimbă radical.
Comenzile sistemului de climatizare şi ale sistemului audio sunt plasate mai sus decât la celelalte modele din gamă, însă acest lucru nu face decât să ofere o mai bună ergonomie. Instrumentarul de bord este clasic, cu cele trei cadrane, dintre care vitezometrul, poziţionat în mijloc, este cel mai mare.
Deasupra planşei de bord, este poziţionat sistemul PID (Portable Infotainment Device) cu touch-screen de unde am putut accesa sistemul de navigaţie, Bluetooth-ul sau alte informaţii ale maşinii. Acesta poate fi scos din suport şi folosit chiar şi atunci când vrei să mergi pe jos. Interesant, nu? Iar pentru a fi upgradat, nu trebuie decât să-l iei în casă, îl conectezi la o sursă de internet, şi se va actualiza singur.
Surprinzător privind interiorul lui VW up!. Acesta oferă destul de mult spaţiu atât pentru pasagerii din faţă cât şi pentru cei din spate. Lipsa consolei centrale oferă mai mult loc mişcării picioarelor în lateral, valabil în special pentru persoanele mai înalte, iar în schimbul acesteia, au apărut câteva spaţii de depozitare foarte utile.
În spate, două persoane cu o înălţime medie, vor sta la fel de comod ca cei din faţă. Accesul pe bancheta din spate se face uşor, fiind asigurat de uşile mari şi rabatarea şi culisarea scaunelor faţă. În ce priveşte spaţiul portbagajului, VW up! oferă o capacitate de 251 litri, destul de mare pentru o maşină din clasa mini, iar dacă se rabatează bancheta, se poate ajunge la 951 litri.