Pe micuţul up! debutează două noi propulsoare de 1.0 litri cu puteri de 60 CP şi, respectiv, 75 CP. Noi ne-am urcat în versiunea de 75 CP, dotată cu cutie manuală cu 5 trepte care, la fel, este nouă.
La drum, WV up! s-a dovedit destul de agil şi uşor de manevrat mai ales în traficul extrem de aglomerat din Roma. Recunosc că pentru a-mi asigura ceva mai multă putere din partea motorului, a trebuit să apelez la turaţiile înalte, adică peste 3.000 rpm. Despre consumul mediu, în regim urban, am putea spune că a fost de aproximativ 7 litri/100 km. Stilul ceva mai alert a ridicat destul de mult valoarea consumului faţă de cea dată de constructor de 4.7 litri/100 km, însă traficul extrem de aglomerat îşi spune cuvântul.
Direcţia aş putea spune că este un pic prea uşoară, cu o demultiplicare prea mare dar pentru oraş şi aglomeraţie este plăcută. Suspensia este setată mai mult spre confort, iar acest lucru este confirmat şi de ruliul maşinii care se simte chiar şi la opriri mai bruşte la semafor. În schimb, denivelările din carosabil sunt absorbite cu brio iar asta ne demonstrează că up! a fost gândit drept maşină globală menită să satisfacă gusturile de pe diverse pieţe. La drum lung confortul este bun tot datorită suspensiei cu setare ceva mai moale.
M-a impresionat cutia manuală cu cinci trepte care putea fi utilizată foarte uşor datorită levierului micuţ, curselor scurte şi timoneriei perfectibile.