Noul Opel Astra OPC, testat în România. Very hot-hatch

Autor: Oraan Mărculescu 17 dec. 2013 Test drive

Opel Astra OPC are un preţ de bază de 29.105 de euro cu TVA – la acelaşi nivel cu cel al rivalilor din segment – pentru care clienţii primesc, printre altele, un volan OPC îmbrăcat în piele, jante din aliaj OPC de 19 inci şi scaune sport tip scoică. Poate părea un preţ mare, însă trebuie ţinut minte faptul că vorbim despre un hot-hatch, nu de un simplu hatchback.

Preţul modelului de test este de 35.665 de euro cu TVA, însă creşterea se datorează unor dotări opţionale precum farurile Bi-Xenon adaptive (1.040 de euro), tapiţeria din piele Nappa (2.000 de euro) şi extensii pentru şezut, suport lombar, încălzire în scaune şi spătare reglabile (900 de euro).

În concluzie, Opel Astra OPC se mulează pe conceptul hot-hatch atât din punctul de vedere al caracterului practic, dar mai ales prin prisma performanţelor dinamice de care dă dovadă. E drept, mai există mici imperfecţiuni, precum designul uşor depăşit al consolei centrale şi comportamentul cutiei de viteze, însă dacă privim imaginea de ansamblu, Opel Astra OPC este capabil să satisfacă nu doar cerinţele cotidiene ale clienţilor tineri, ci şi pe cele orientate către performanţe pe circuit.

DATE TEHNICE MODEL TESTAT:

Opel Astra OPC

Motor – benzină, 1.998 cmc

Putere maximă – 280 CP/5.500 rpm

Cuplu maxim – 400 Nm/2.500 rpm

Cutie de viteze – manuală, şase trepte

Accelerare 0-100 km/h – 6 secunde

Viteză maximă – 250 km/h

Volum portbagaj – 380 l

Consum mixt teoretic – 8,1 l/100 km

Pagini: 1 2 3


Urmărește Promotor.ro pe Google News




Comentarii
Inchide