Diferenţa dintre Mitsubishi Lancer Sportback Ralliart şi
versiunea sedan este în partea din spate. Caroseria
Sportback are un spate tăiat şi un hayon cu un unghi foarte
ascuţit. Spre deosebire de hatchbackurile de la concurenţă care au
un spate rotunjit, Mitsubishi a ales această soluţie originală.
Dacă ne place este o chestiune de gust. Personal consider că
spatele unui Lancer Sportback are ceva dintr-o maşină a anilor ’70.
Eleronul folosit de versiunea Ralliart mai îndulceşte aparenţele.
Oricum este clar că Lancer Sportback Ralliart este cel mai arătos
Mitsubishi ce foloseşte această variantă de caroserie. Dacă este
mai frumos decât Ralliart-ul sedan, va las pe voi să decideţi.
Însă este cel mai practic Ralliart. Pentru un automobil
cu tracţiune integrală şi 240 CP avem acum un portbagaj decent de
mare cu o deschidere extrem de amplă. În plus, bancheta
poate fi rabatată asimetric extrem de uşor. Este suficient să
acţionezi una din cele două clapete amplasate în portbagaj şi
spătarul este imediat pliat. Există şi suficient spaţiu pe bancheta
spate, deci nu este o problemă dacă ai o familie mai numeroasă.
În faţă nu există nici o diferenţă faţă de un Ralliart
sedan. Aceeaşi grilă cromată cu emblema Ralliart discret amplasată,
aceeaşi capotă decupată ce adaugă un plus de agresivitate
aspectului şi aceleaşi jante negre de 18 inch pentru un look
complet. În spate avem o evacuare dublă.
Per total, Mitsubishi Lancer Sportback Ralliart este un
automobil extrem de arătos, mai ales în culoare de lansare:
alb.