Mitsubishi Colt Ralliart – test în RO
Şi l-au pus. Încă de la apariţia primelor poze spion, o astfel de mutare părea cel puţin incredibilă şi, mai important, nu foarte bine primită. Era absurd să aplici o soluţie de design luată de la un automobil de clasă compactă spre medie, cu o anumită lăţime, pe un hatchback de clasă mică apropiat de un monovolum.
În cazul versiunii cu 5 uşi, modificările faţă de vechea generaţie nu se rezumă doar la partea din faţă, ci se extind şi în spatele maşinii, acolo unde stopurile mulate pe montanţii C au fost transformate în două mici pete de culoare situate la o înălţime medie, ce asigură un efect vizual maxim atunci când becurile de frână şi poziţia sunt aprinse concomitent.
Dacă e să vorbim de modelul în 3 uşi, grila faţă şi farurile inspirate de la fratele mai mare Lancer sunt aidoma versiunii cu 5 uşi, în partea din spate modificările principale constând în blocuri optice „afumate”.
Versiunea testată, Ralliart, se deosebeşte de restul gamei prin noile roţi cu jante antracit de 16 inch, carcasele oglinzilor exterioare cromate, o grilă faţă neagră plus o bară ornamentală, cromată şi ea, pe capacul portbagajului. Şi să nu uităm de siglele Ralliart, care ne atenţionează că vorbim de ceva serios.
Nu foarte serios ca în cazul unui Lancer, dar suficient de interesant cât să-ţi atragă atenţia. Ce caută aşa ceva pe o caroserie de tip monovolum?