Modelul testat costă 14.280 euro fără TVA, cu toate taxele ajungând aproape de 17.000 de euro, o sumă deloc mare pentru cineva care doreşte senzaţiile oferite de o maşină capabilă să accelereze de la 0 la 100 de km/h în 7,5 secunde.
Şi, chiar dacă aceste secunde par mai multe, iar reprizele mai au de suferit în unele cazuri de turbo-lag, testul ne-a făcut o idee foarte clară în privinţa acestui model.
Printre dotările prezente amintim de sistemul audio cu 6 difuzoare, airbaguri frontale şi de tip cortină, aer condiţionat automat, pilot automat şi senzori de ploaie şi lumină. La toate acestea se mai adaugă un set de scaune sport şi un motor de 1,5 litri turbo foarte potent. Deja avem o maşină cu o tuşă sportivă, ce oferă şi majoritatea elementelor de confort strict necesare.
Garanţia de 3 ani în limita a 100.000 de km completează oferta Mitsubishi pentru un automobil foarte distractiv.
Că avem un consum măricel, direcţia este prea tare pentru traficul zilnic, cutia de viteze are doar 5 trepte sau materialele din interior nu impresionează, pur şi simplu nu mai contează. Pentru că cine va vrea la 16.000 de euro o inimă puternică va şti ce şi unde să caute.