Mercedes-Benz ML facelift – test in RO
Astfel cred că au gândit şi cei de la Mercedes-Benz când au pregătit noul M-Klasse. Mai bine zis când au pregătit farurile, oglinzile retrovizoare, spoilerele, capota şi stopurile noi, pentru că în rest faceliftul este identic originalului.
De fapt, redesenarea este atât de discretă, încât îi va bucura poate doar pe cei care şi-au cumpărat “noul model” şi se pot lăuda că îl deţin, pentru că altfel lucrurile arată la fel ca în trecutul glorios al acestui model. Dacă scuza ta pentru a da mai mulţi bani pentru un G-Klasse era luxul din interior, acum chiar că logica ei nu mai funcţionează.
Porţiunile pe care înainte ţi le doreai îmbrăcate în piele acum chiar aşa sunt, scaunele au un design ceva mai sportiv şi stai ceva mai bine strâns în ele, sistemele de siguranţă activă PRE-SAFE şi NECK PRO există standard, iar cele de entertainment şi navigaţie au fost updatate la cel mai înalt nivel.
Acest fapt îl vor putea dovedi însă doar cei care se vor încumeta să cheltuiască suma frumoasă cerută de Mercedes pentru noul model, dar până atunci vă pot spune că valorile lui 320 CDI nu s-au schimbat după facelift.
În continuare, acest motor rămâne alegerea ideală pentru M-Klasse: are un consum mediu acceptabil pentru oraş, iar calitatea de bază a maşinii – confortul – s-a păstrat pe primul plan. Şi modelele fără suspensie pneumatică sunt confortabile, iar amortizarea denivelărilor de orice fel este izolată fonic în mod foarte eficient.
Cu facelift sau fără, M-Klasse rămâne extrem de plăcut la condus, liniştitor, Mercedes, premium şi un rival veritabil pentru orice alt SUV premium de pe glob. Chiar şi pentru GL-Klasse, deoarece, dacă te străduieşti puţin cu opţionalele, poţi cheltui tot atâta pentru un ML 420 CDI cât pentru un GL 420 CDI.