Am reuşit un consum mixt de 9.7l/100km, circulat 90% în
mediu urban şi o ieşire scurtă pe autostradă care s-a soldat cu 4
puncte de penalizare amendă. Deci…9.7 la sută… e bine.
Credeţi-mă. Per total, orice SUV diesel îţi oferă un raport
excelent între consum şi eficienţă.
Aşa cum am spus şi la început, versiunea testată a fost un
Challenge, nivel de echipare care include printre altele: aer
condiţionat automat, geamuri electrice faţă-spate, jante din aliaj
de 18″, radio cd mp3 cu magazie de 6 cd-uri, volan multifuncţional
îmbrăcat în piele, sistem de control al stabilităţii, scaune faţă
încălzite, cruise control, senzori de ploaie şi lumină şi cameră
video pentru asistenţă la parcare.
Preţul de listă cu tot cu taxe este de 29.490 euro – unde acesta
este aproximativ preţul fără taxe pentru un Volvo XC60, versiunea
de bază.