Maxi-Mini diesel: Mini Countryman Cooper SD ALL4 aut.
Lui
Mini Countryman i se potriveşte denumirea („omul de la ţară”)
dacă îl comparăm cu un model
Mini Cooper normal: e mai masiv, mai bolovănos şi mai
pragmatic. Chiar dacă nu îşi propune să concureze la concursurile
de frumuseţe, Countryman reuşeşte să păstreze acel aer
familiar Mini, aşa încât nu e absolut deloc greu să îţi
dai seama cine l-a fabricat.
În cazul modelului de faţă, însă, aspectul devine punctul
central. În primul rând, datorită culorii albastre
demenţiale, care transforma Countryman într-un magnet oriunde eram
cu maşina, în oraş sau pe şosele hai-hui. În combinaţie cu
acoperişul alb şi cele două dungi de pe capotă şi hayon, vorbim de
un aspect care respiră life-style.
Mai ales că Mini Countryman oferă o grămadă de accesorii
pentru personalizarea maşinii. De exemplu, steagul Marii
Britanii poate fi plasat pe oglinzile laterale, pe aripile faţă, pe
oglinda interioară sau chiar pe plafon. Pe urmă multe, dintre
detalii sunt cromate, cum ar fi marginea grilei frontale, conturul
stopurilor sau evacuările, aşa încât e clar că Mini Countryman nu e
doar un crossover obişnuit.
Per ansamblu, în primul rând datorită culorii „True Blue
Metallic” a caroseriei, Mini Countryman e o mică vedetă în
trafic şi reuşeşte să îşi păstreze o puternică identitate.
Ce-i drept, cam costă să îl faci să arate aşa (dungile albe de pe
capotă costă 114 euro, la fel şi pachetul crom exterior, iar
vopseaua metalizată e peste 400 euro). Dar merită, că doar e un
„pui” de BMW până la urmă.