Şi spun asta pentru că
interiorul este în mare parte acelaşi la toate modelele Infiniti.
Noul Infiniti M se pare că vine cu ceva nou la acest
capitol, dar până la importul acestuia în România mai avem de
aşteptat. Revenind la Infiniti G37 Sedan, acesta nu ne-a rezervat
prea mult surprize odată urcat în el, mai ales după ce am avut în
prealabil la test versiunile EX37 şi FX50S.
Ceasurile de bord sunt identice cu cele regăsite la versiunile
de mai sus, capacul acestora fiind un pic diferit, mai ales în zona
butoanelor pentru computerul de bord, amplasate nu foarte fericit.
Volanul este garnisit cu diverse comenzi pentru sistemul audio şi
cel de cruise-control, plus o pereche de padele pentru
transmisia automată cu şapte trepte, care însă sunt fixe,
nemişcându-se odată cu volanul.
De pe consola centrală a dispărut sistemul de monitorizare a
maşinii în împrejur cu 4 camere video distincte, însă în rest
butoanele au rămas neschimbate. Acelaşi sistem de navigaţie,
aceleaşi comenzi pentru sistemul audio şi acelaşi afişaj
interesant. De remarcat însă sistemul audio Bose,
care montant acum într-o maşină sedan îşi poate arăta cu adevărat
valoarea, fiind o încântare chiar şi pentru urechile celor mai
pretenţioşi.
Calitatatea
materialelor este una foarte bună, chiar dacă alegerea unor
plastice mate prin unele locuri nu pare să fie cea mai bună alegere
posibilă. În schimb scaunele electrice cu reglaj pe foarte multe
direcţii asigură o poziţie de condus foarte bună, cu atât mai mult
cu cât ceasurile de bord sunt prinse de coloana de direcţie.
Sistemul de intrare fără cheie şi de pornire în acelaşi mod
este o dotare plăcută, dar care devine aproape indispensabilă odată
ce te obişnuieşti cu ea.
Şi să nu uităm nici de pasagerii din spate, care beneficiază
graţie unui ampatament foarte mare de un spaţiu interior foarte
bun, la care se adaugă un portbagaj de nivel mediu, dar cu
o gură de încărcare foarte mică. Aşadar, atenţie
la ce bagaje luaţi.
Partea impresionantă însă, vina abia acum.