Infiniti FX50S – Test în România

Autor: Andrei Nan 07 sept. 2009 Test drive

Infiniti FX50S este la inaltimePreţul
este cel mai important avantaj al noului Infitini FX50S
.
Spre deosebire de concurenţa germană, care de multe ori oferă chiar
şi o „amărâtă” de climatizare automată opţional, Infiniti FX50S are
o listă mult mai puţin impresionantă de dotări ce pot fi adăugate
versiunii de serie.

Doar 3 căsuţe ai de bifat: vopsea metalizată, ornamente
interioare şi o roată de rezervă de dimensiuni mici. Şi cam atât.
În rest, totul este standard: vopsea rezistentă la
zgârieturi, cutie automată cu 7 trepte, scaune electrice ventilate
şi încălzite, sistem de navigaţie, trapă, cruise control adaptiv,
audio Bose şi multe altele.

În final, Infiniti FX50S se impune aproape fără drept de
apel în faţa concurenţei la capitolul raport preţ/dotări
,
având şi o altă serie de calităţi interesante precum trenul de
rulare cu roţi spate ce virează activ sau un motor care propulsează
maşina de la 0 la 100 km/h în doar 5,8 secunde.

Imagine in crestereDin păcate pentru Infiniti FX50S, lipsa
imaginii reprezintă un dezanvataj major
, care va dispărea,
însă, cu timpul, pe măsură ce tot mai multe modele vor ajunge pe
bulevarde. Garanţia de 3 ani cu 100.000 de km are inclus şi
serviciul VIP Service, maşina fiind luată de la proprietar în
vederea executării operaţiunilor de intreţinerea sau reparaţii.

Dar, în final, să nu uităm preţul. Noul Infiniti FX50S
poate fi cumpărat de la un preţ de
73.000 de
euro
, valoarea ce conţine şi TVA-ul.

Jantele de 21 inch ies in evidentaInfiniti
FX50S reprezintă vârful de gamă al constructorului
japonez
, unul menit să aibă atât un rol de vector de
imagine, dar şi să reprezinte un pilon important în vânzările pe
piaţa românească. În ciuda faptului că, până de curând, nu a
existat un importator oficial, gama Infiniti FX s-a bucurat de un
succes semnificativ.

De aceea, apariţia unui distribuitor agreat
de Infiniti, Autoitalia
în cazul de faţă, era doar o
chestiune de timp. Infiniti FX50S este cel mai scump model
Infiniti comercializat în România
, astfel încât
pretenţiile sunt şi ele la un nivel asemănător. Concurent cu
Mercedes M-Class, BMW X5 şi X6, Audi Q7 şi chiar Porsche Cayenne,
noul Infiniti FX50S, lansat în primăvara acestui an, se
diferenţiază de la început printr-un design inedit.

Cruise control adaptiv standardÎn
primul rând, japonezii au reuşit prin linii fluide şi atractive
să-ţi lase o primă impresie de maşină mai mică decât este
în realitate
. Dar este doar o impresie. Pentru că, dacă
ajungi lângă maşină sau o compari cu un obiect cu dimensiuni
cunoscute, îţi dai seama că totuşi maşina are peste 4,8
metri
în lungime, un ampatament de aproape 3 metri,
console scurte şi o capotă care parcă nu se mai termină.

Designul blocurilor optice, atât în faţă, cât şi în spate,
reuşeste să se integreze armonios în restul liniilor, dorinţa de
insuflare a unui aer de coupe fiind mai mult decât
evidentă
. Şi reuşită, aş putea adăuga. Cu atât mai mult cu
cât părerile trecătorilor de pe stradă erau pozitive într-o
proporţie covârşitoare.

Dar despre
dimensiunile maşinii îţi dai cu adevărat seama abia atunci
când

ajungi în
interior
.

Pagini: 1 2 3


Urmărește Promotor.ro pe Google News




Comentarii
Inchide