Infiniti EX37 este disponibil cu doar o singură motorizare, excelentul V6 de 3,7 litri, dar cu două niveluri de echipare. Cel de bază porneşte de 48.000 de euro şi dotările standard sunt generoase: geamuri şi scaunele electrice, cutie de viteze automată cu 7 trepte, sistem de transmisie integrală, sistem de navigaţie şi senzori de parcare.
Pentru doar 1.850 de euro primeşti nivelul de echipare GT, care aduce în plus tapiţeria din piele, volanul reglabil electric şi memoriile pentru scaune şi oglinzi. Având în vedere dotările existente, cât mai ales trenul de rulare foarte performant, nu pot trage decât următoarea concluzie: concurenţa germană şi-a cam găsit naşul.
Singura grijă a importatorului va fi acum doar modul în care va putea aduce potenţialul client la un drive-test. De acolo, maşina va face totul.
Pentru că vorbim de un Infini EX37, care se distinge printr-o ţinută de drum foarte bună, un motor potent, o transmisie integrală fără cusur, un interior calitativ, un lac miraculos, 4 camere video şi o impresie la condus care cu greu poate fi descrisă la cotele reale.
Pe scurt, o maşină ideală pentru mulţi, dacă stăm să ne gândim la condiţiile de trafic din România.