Modelul de test Infiniti EX37, în echipare GT, vine cu scaune electrice din piele, cel al şoferului mişcându-se automat în poziţia de condus odată suit în el. De asemenea, atunci când cobori, ele îţi facilitează operaţiunea printr-o mişcare uşoară înapoi. Ergonomia este în general foarte bună, chiar dacă unele butoane pentru computerul de bord sau pedala de "frână de mână" necesită ceva timp de acomodare.
Surprinzător, modularitatea este la un nivel înalt, cu numeroase posibilităţi de reglare a scaunelor, rabatare electrică a banchetei spate în ambele sensuri, multe spaţii de depozitare şi ceasuri de bord clare. Spaţiul interior nu este foarte mare, însă pentru 5 oameni care nu sunt fani ai fast-food-urilor ar trebuie să fie suficient.
Sistemul de navigaţie este intuitiv, iar sistemul audio BOSE se ridică la nivelul faimei constructorului cunoscut printre audiofili.
Trebuie să remarc şi vederea panoramică a maşinii, formată prin alăturarea imaginilor transmise de patru camere video montate în cele patru laturi ale maşinii, care fac din orice fel de parcare o joacă de copii. Sistemul este unic în industria auto, însă, pe cât de simplu este ca idee, pe atât e de impresionant.
Infiniti EX37 mi-a lăsat o impresie bună şi printr-o calitate a fabricaţiei exemplară, realizată prin folosirea inteligentă a materialelor. De exemplu, spuma de bord are un aspect de piele şi este continuată pe consola centrală de un plastic tare, dar cu o textură identică, calitatea nefiind alterată la prima vedere. Asamblarea este fără de cusur, rularea pe suprafeţe deloc plane realizându-se fără intervenţia la interior a unor zgomote suspecte.
Pe drum, însă, Infiniti îşi arată adevărata valoare.