Hyundai H1
Dacă avem nevoie de un automobil pentru transportul membrilor unei familii numeroase sau al altor persoane, Hyundai H1 este o soluţie viabilă. Cu un design şi un motor diesel noi, modelul a fost prezentat prima oară publicului la Salonul European pentru Transport Rutier.
Hyundai H1 este la fel de spaţios ca pînă acum şi le răspunde celor care aşteaptă un automobil comercial uşor. Şi, graţie numeroaselor posibilităţi de configurare a interiorului, este un autovehicul extrem de versatil.
Modelul H1 a fost lansat de Hyundai la sfîrşitul anilor ‘80 şi a devenit repede important în gama constructorului coreean.
Noul model are tot ce îi trebuie pentru a-şi depăşi predecesorii. A crescut în lungime cu 90 mm, ajungînd la 5.125 mm, iar lăţimea a mai primit 100 mm, fiind acum de 1.920 mm. Ampatamentul a sporit şi el, distanţa între punţi fiind cu 120 mm mai mare şi totalizînd 3.200 mm.
Noul H1 este disponibil în trei versiuni: panel van (pentru transport marfă), window van (marfă şi pasageri) şi wagon (pasageri). Dacă primele două au un caracter utilitar şi sînt gîndite pentru uzul micului întreprinzător, versiunea wagon este destinată familiilor numeroase, dar poate fi folosită la fel de bine pentru un serviciu de navetă.
Versiunea wagon dispune de opt locuri şi este propulsată de un motor diesel common-rail de 2,5 litri VGT care dezvoltă 170 CP la 3.800 rpm. Cuplul maxim atinge 392 Nm la 2.000 rpm. În ceea ce priveşte performanţele, Hyundai H1 ajunge la o viteză de top de 181 km/h, consumul mediu anunţat de constructor fiind de 8,8 litri la 100 km.
La interior, calitatea finisărilor şi a materialelor a crescut. Spaţiul este impresionant, la fel şi multitudinea spaţiilor de depozitare.
Accesul la locurile din spate e facilitat de două portiere glisante, oferite ca dotare-standard.
Noul Hyundai H1 va sosi în România în luna martie, iar preţurile vor începe de la 23.500 de euro pentru versiunea cu opt locuri.