Aşadar, maşina costă 17.000 euro. Dar arată ca şi cum ar costa peste 20.000 euro – jantele sunt principalul "vinovat". Dacă te urci în maşină, ambianţa care îţi aminteşe vag de un patrimoniu racing italian, precum şi multitudinea de butoane şi displayuri te vor face să te gândeşti la o sumă peste 20.000 euro.
Unde mai pui că maşina este suficient de practică, având o banchetă foarte bună pentru două persoane (chiar trei la nevoie), precum şi un portbagaj de 400 litri. Modularitatea este în limitele clasei, iar spaţiile de depozitare din interior sunt suficiente.
17.000 euro pentru 150 CP care se comportă năzdrăvan? Sună foarte bine – deşi "foarte" va dispărea dacă te gândeşti că orice viraj îţi va gâdila talpa, iar consumul mediu teoretic de 7,1 litri / 100 km va fi peste 8 litri la sută în practică. Oricum, un motor aspirat de aceeaşi putere, dar de cilindree mai mare, ar păpa chiar şi zece la sută, deci micul turbo de 1,4 litri e o propunere mai mult decât decentă prin prisma comportamentului.
Una peste alta, la banii ăştia Fiat Bravo 1.4 T-Jet 150 CP Sport e o ofertă cu mult sex-appeal. Poate că, la prima privire, nu pare evident acest lucru, dar primii care se vor prinde vor fi tinerii, amatori de o maşină cu personalitate şi ceva muşchi sub capotă. Aşa încât 17.000 euro pentru 110 CP/litru şi o echipare sport chiar este o ofertă bună de criză.