Dai 19.000 de euro, consumi 5 l / 100 km şi primeşti 6 ani cu 200.000 de km garanţie (galerie foto)

Publicat: 14 06. 2017, 13:21

Te urci în maşină şi miroase a nou dar nu miroşi nimic nou. Asta e când te urci în maşinile de azi. Bucuria clientului vine automat o dată la câţiva ani (5-6), când îşi ia maşină nouă. El are ochi pentru tot ceea ce îi oferă nou o maşină nouă. Noi, care ne urcăm aproape săptămânal într-o altă maşină (la fel de nouă), rar remarcăm ceva altfel. Ceva care să ne facă să fim interesaţi, să ne stârnească măcar un zvâc de interes.

Prima impresie contează. Atunci când am văzut cum arată Toyota C-HR am zis că trebuie să luăm în test maşina asta. Numai ca să vedem reacţiile de feţe lungi la formele Star Wars, la stopurile de navă X-Wing, la umflăturile cu tupeu de-a lungul caroseriei şi la botul înălţat care tinde să decoleze. Atunci când ne-am urcat în Toyota C-HR, am zis că ne dăm jos şi că ne mai urcăm o dată. Ca să fim siguri că nu am părăsit planeta de origine.

Da, e foarte SF maşina. De la textura panourilor interioare ale uşilor, până la display-ul cât Casa Poporului. Pe care, sincer, informaţiile sunt afişate ca în limbajul de programare basic, dar şi sunt foarte uşor de de citit. Sperăm că asta a fost intenţia Toyota, să vină cu ceva simplu şi la obiect. Bordul este spectaculos, te duce în zona de maşină-robot, un pic mai de anii 2030 decât 2017.

Un efect desoebit îl are bandoul albastru din cauciuc care traversează toată planşa de bord. Mult plastic negru lăcuit e armonia ideală. Vi le enumerăm ca să înţelegeţi că Toyota a avut grijă să vină cu nişte mici revoluţii şi să pompeze mult în design. Sunt artificii pe care nu le-am văzut până acum pe alte maşini. Lipsite de utilitate, dar atrăgătoare şi ofertante mereu când te urci în maşină. Şi asta e important, să nu te plictiseşti de maşină după 2 săptămâni şi să ai mereu senzaţia că mai e ceva de descoperit. C-HR – ul e o maşină care îţi dă impresia că e într-un update continuu ca o aplicaţie. 

TEST TOYOTA CH-R (GALERIE FOTO)