Dacia Sandero

Autor: Alexandru Banu 29 iul. 2008 Test drive

Și ne-a mai deranjat ceva : toba de eșapament anemică. În fine, să revenim la subiect. Volumul portbagajului este de 320 litri (la Logan măsoară 510 litri), iar cu banchetele rabatate se obține o capacitate finală de 1.200 litri. După acest conspect exterior, a venit timpul să exclamăm de uimire «interioară». Dar… surpriză. În afară de o fasonare a butoanelor, de mai mult aluminiu… din plastic, de fețe noi la uși și de cadrane elegante, care vor popula și bordul lui Logan facelift, nici o schimbare spectaculoasă. Partea bună a lucrurilor este că acest interior corespunde fidel formelor exterioare.

Îți inspiră o stare de confort, de intimitate, te simți mai macho în Sandero. Am enumerat destule modificări două rânduri mai sus, numai că nici una nu ne-a emoționat. Se poate alege între variantele Preferance, Laureate, Ambience, Prestige și Sandero însuși. Toate versiunile au ca dotare-standard ABS. Modelul de bază (Sandero) costă 6.890 euro și este disponibil doar cu motorul de 1.400 cmc, iar cel mai dotat Sandero – Prestige, în valoare de 9.850 euro – vine cu propulsorul de 1.600 cmc. Cel mai ieftin Sandero mai are inlcuse în preț airbag pentru șofer și sistem de asistență la frânarea de urgență.

La capătul celălalt, Prestige are jante din aluminiu, volan și schimbător de viteze îmbrăcate în piele, geamuri electrice spate și CD/MP3 player. Mai poți lucra și la coloristica interioară, care include un bej cu nuanță premium. Modelele pe care noi le-am condus au fost un Sandero Laureate 1,6 MPI și un Sandero Sandero 1,4 MPI 75 CP. Vom face un conspect al momentelor petrecute împreună cu prima variantă. Cei 90 CP se simt și nu se simt. Dacă ai obiceiul de a tura mașinile până evacuează gaze cât o rafinărie, atunci cei 90 de cai își spun cuvântul.

Dacă ești sensibil și romantic, nu vei obține putere înainte de 4.500 RPM. Iar dacă dai drumul la aerul condiționat, fii pregătit pentru o pornire din rampă. Trebuie apăsată bărbătește accelerația, chiar dacă propulsorul urlă. Urlă chiar frumos, dar îi simți prezența abia la peste 3.000 de turații, fiindcă Sandero este bine antifonat. Chiar nu are rost să-i facem o recenzie pe curbe. Această mașină nu a fost produsă pentru caracterul ei sportiv, ci pentru polivalență.

Pagini: 1 2


Urmărește Promotor.ro pe Google News

Tags:


Visan Marian
Visan Marian
Începând cu anul 2015, Marian Vișan s-a implicat în domeniul auto, însă experiența sa în jurnalismul online începe din 2006, în timpul studiilor la Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării. La vârsta de 18 ani a început să se familiarizeze cu mașinile odată cu obținerea permisului ... citește mai mult

Comentarii
Inchide