Interiorul modelului de test este negru lucios cu
tapiţerie din piele bej cu negru. Dacă pavilionul bi-ton
este dotare standard la acest nivel de echiparea, culoarea
metalizată costă în plus 310 euro. Iar pentru tapiţeria din piele
de două culori mai trebuie scos din buzunar încă 1100 euro. Jantele
albe de 17 inch model Bellone cu pneuri Bridgestone costă 350 euro
iar pachetul navigaţie MyWay (navigaţie, sistem audio HiFI,
Bluetooth, climă automată, faruri automate, oglinzi rabatabile
electric, radar parcare spate, cotieră centrală) este o opţiune în
valoare de 1.200 euro.
Scaune sunt surpinzător de profilate şi te îmbrăţişează
atunci când iei loc la volan. Singurul minus este faptul că poziţia
la volan este prea înaltă. Volanul este excelent, destul
de mic şi partea de jos teşită. Iar pedalele sunt din aluminiu. De
mult nu m-am mai simţit atât de bine într-un Citroen şi d-abia
aştept să plec la drum. Trec cu vederea că manetele şi sateliţii de
comandă din spatele volanului sunt identice pe toate modelele
Citroen. Cheia este diferită, mare şi ciudată. Şi poate fi
personalizată aşa cum poate fi personalizat orice interior şi
exterior de DS3. Consola centrală adăposteşte display-ul mare de la
navigaţie şi sistemul audio care este identic cu cele de pe alte
modele. Este enervant că butonul rotund de pe sistemul
audio nu comandă nivelul volumului ci de fapt serveşte la navigarea
între meniuri. Pentru volum există un buton cu cu plus şi minus şi
satelitul din spatele volanului amplasat în partea
dreaptă.