Citroen C5 3.0 V6 HDI – Test în România

Autor: Andrei Cosmin Iordache 04 feb. 2010 Test drive

Evacuare dedicataOuch. Cea mai mare repulsie pe care am
văzut-o pe feţele oamenilor atunci când vorbim despre C5 apare
atunci când le spun preţul. Un C5 3.0 HDi costă în
echiparea Exclusive (singura disponibilă pentru acest motor) 35.160
euro cu TVA
inclus. Dotarea standard este completă –
include tot ce îţi doreşti dar fără nişte opţionale de care ai
nevoie şi care ridică preţul peste pragul celor 40.000 euro.

Senzor parcare faţă/spate, scaune încălzite, airbaguri laterale
spate, alarmă, sistem de navigaţie, pachet piele integrală, jante
din aliaj uşor de 18 inch şi poate trapa, toate sunt opţionale pe
care le meriţi ca dotări pe o maşină atât de scumpă.

Citroen C5 V6 HDI demn de luat in seamaAvând în vedere că
acest model de C5 a fost gândit special pentru a se lupta cu
concurenţa premium, preţul este însă corect.
Un Audi A4
echipat similar cu 3.0 TDI costă uşor 45.000 euro, la fel un C350
CDI sau un 330d. Deci, preţul este practic corect. Principalul
avantaj pe care îl are C5 V6 HDi asupra acestor modele este
suspensia pneumatică impecabilă şi confortul imbatabil.

Lipsa de putere a vechiului propulsor nu mai este acum o
problemă iar performanţele sunt comparabile. Deşi, este drept,
pentru a oferi acest confort perfect, C5 a sacrificat din dinamică,
manevrabilitate şi sportivitate, şi aici pierde în faţa
concurenţilor germani.

Personal, aş schimba oricând 2.7 HDi pe un 3.0 HDi pentru că
noua maşină este mai bună şi nu şi-a pierdut magia confortului şi
liniştii interioare.

Futurist si extravagantCitroen
C5 este o maşină care nu mi-a plăcut deloc atunci când am văzut
primele fotografii oficiale. Dar primul contact cu un 2.7 Hdi mi-a
dat tot Universul peste cap. Şi astfel am ajuns la testul de
anduranţă cu B 44 VPC, maşina despre care puteţi citi în fiecare
lună în paginile revistei.

Exteriorul a început să îmi placă după ce am trăit
alături de maşină vreo două luni
. Acum îl găsesc extrem de
plăcut – excentric, futurist şi curajos plus ca
îmi place faptul că toată lumea întoarce capul după maşina asta.
Dacă cheltuieşti aproape 40.000 de euro pe o maşină asta te va face
să te simţi mai bine.

Faruri tipice CitroenDacă
vă gândiţi să vă cumpăraţi un C5 comandaţi totuşi fără probleme
jantele de 18 inch – costă 350 de euro şi vor face maşina să arate
mult mai bine. C5 este una din acele maşini care îţi dau impresia
că va arăta mult mai bine cu cât montezi jante din ce în ce mai
mari pe ea.

Noua versiune de top a lui Citroen C5, V6 HDI, vine cu o singură
modificare estetică notabilă – un nou spoiler spate cu
evacuări duble
, cu formă trapezoidală, care arată
senzaţional. Veciul 2.7 avea evacuările ascunse sub spoiler dar
acum, gata, este momentul ca Citroen să facă puţin show-off. Şi
este binevenit pentru că soluţia expunerii evacuărilor este
o declaraţie de putere, de preţ şi de
personalitate
, care i se potriveşte lui C5.

Pagini: 1 2 3


Urmărește Promotor.ro pe Google News




Comentarii
Inchide