Cine îi găseşte un cusur să ridice două degete şi să stea jos (galerie foto)

Autor: Alexandru Banu 27 iun. 2017 Test drive

Poziţia la volan e foarte bună. Poţi să te aşezi şi confortabil, mai aproape de asfalt şi să vezi doar cerul sau poţi să stai şi cocoţat ca să vezi fiecare muchie a botului. Şi, credeţi-ne, maşina asta are nişte muchii pe care le poţi contempla o viaţă.

Lista de dotări o să o vedeţi în galeria foto. Pentru că dacă am sta să vorbim despre ea, ne-ar lua câteva zile. Piele, electronică 2017, infotainment cu tot ce vrei, cel mai înalt nivel de la prima urcare şi acomodare cu CX-5-ul.

Am avut maşina 4 zile în test şi am dat o fugă cu ea la drum. Este atât de plăcut de condus că nu-ţi vine să te dai jos ca să admiri absolut nimic. Ai de admirat în CX-5 cât n-are toată ţara asta să-ţi ofere. Nu scârţâie nimic, nu troncăne la gropi, e silenţioasă, e următorul nivel Mazda. E ca o Mazda6 SUV, dacă putem spune aşa. O maşină impecabilă din punct de vedere al confortului la drum. Nu ai ce să-i ceri amai mult decât dacă ai fixaţii germane. Invităm orice client “drogat” cu VW, BMW şi Mercedes să meargă 100 de km cu maşina asta şi să spună ce nu are din tot ceea ce au maşinile germane. Da, aşa e, nu are duritatea germană. Are cultură japoneză, una dintre cele mai fine şi civilizate din lume.

Motorul a fost pe măsura maşinii, cel de 2.2 litri şi 175 de cai. Nu am simţi în nicio clipă a celor 500 de kilometri pe care i-am făcut că avem nevoie de mai mult. CX-5-ul pare o sursă infinită de putere în orice regim de exploatare. Şi e destul să-i dai un kick mic pedalei că sare instantaneu. A fost una dintre maşinile căreia i-am acordat cea mai puţină atenţie la parametrii de rulare – nu am stat cu ochii în bord să vedem în ce treaptă suntem, ce viteză avem. Este meritul ei că eşti atent doar la frumuseţea drumului şi că grijă dispare total. Motorul e prompt, cutia automată schimbă optim, iar direcţia o simţi cu un pas în faţa deciziilor tale. În pagina următoare a articolului citiţi concluzia ProMotor, apoi intraţi în galerie foto cu tot cu maşina, date tehnice, dotări şi preţ.

Pagini: 1 2 3


Urmărește Promotor.ro pe Google News




Comentarii
Inchide