Chevrolet Cruze LT 2.0 Diesel – Ep. III: DINAMICA
VEZI TOT TESTUL PROMOTOR.RO CU NOUL CHEVROLET CRUZE
Atunci când se frânează violent, stabilitatea pe traiectorie nu are de suferit, doar dacă asfaltul este mai deteriorat fiind necesare mici corecţii ale volanului. Că tot vorbim de frâne, acestea sunt destul de prompte în utilizare cotidiană. Cât despre fading, şi acesta se situează în limite normale, un traseu virajat atacat în forţă obosind relativ târziu sistemul de frânare.
Un alt neajuns al cutiei de viteze este faptul că are doar cinci trepte. Ceea ce se traduce într-o scădere cam mare de turaţie la schimbarea treptelor, iar dieselul de sub capotă nu e vânjos sub 2.000 rpm, la fel ca aproape oricare alt diesel de 2,0 litri de pe piaţă. Aşa încât etajarea treptelor este un alt lucru care nu favorizează un condus agresiv, ci doar, cel mult, rapid.
Iar Chevrolet Cruze este destul de rapid, 140 km/h fiind o viteză de croazieră la care zgomotele aerodinamice încă se menţin la cote acceptabile, iar motorul demonstrează destule resurse pentru reprize, chiar şi în treapta a cincea.
În echiparea LT, maşina este echipată şi cu sistem cruise control, comenzile acestuia fiind pe volan, în stânga. O dată activat pilotul automat, realizezi că Chevrolet Cruze rimează din plin cu termenul "cruise", dar nu într-o manieră americană, ci una mai fermă, europeană.
Ce spun cei 150 CP ai dieselului de pe Chevrolet Cruze?