Chevrolet Captiva – Test în România

Autor: Sergiu Tudose 12 feb. 2010 Test drive

Ironic, pe timp de iarnă, sau mai bine zis pe timp de
ninsoare/zăpadă/day after tomorrow, Chevrolet Captiva este una din
cele mai dinamice maşini de pe şosea. Acum să nu credeţi că
exagerez.. acelaşi lucru îl putem spune despre aproape orice
offroader cu tracţiune integrală şi o gardă la sol suficient de
mare.

Ajungi destul de des la vitezele cu care circuli în mod normal
vara/toamna/primăvara chiar şi atunci când zăpada se aşează cum
ştie ea mai bine. Modelul din imagini este echipat cu un set de
gume de iarnă senzaţionale de la Pirelli; iar eu mă declar fan al
acestui brand, ţinând cont de faptul că iarna trecută Mazda6 pe
care am avut-o în redacţie la anduranţă era şi ea echipată cu un
set de gume de iarnă ale aceleiaşi firme de anvelope.
Comportamentul lor este ireproşabil.

Mai departe, partea tehnică a acestui capitol include unitatea
turbodiesel de 2.0 litri şi 150 cai putere de sub capotă. N-ai să
spulberi niciun record de viteză, însă cei 320Nm disponibili încă
de la 2.000rpm ajuta Captiva să plece surprinzător de rapid de pe
loc, mai ales pe condiţiile acestea unde putem scoate în evidenţă
şi sistemul de tracţiune integrală care are şi o comandă de „hill
descent” pentru situaţii mai extreme.

Acum două ierni chiar am participat la un traseu offroad la bordul
unei Captiva, unde am făcut tot felul de probe dificile. Mers
înclinat pe două roţi, urcat pante aproape imposibile iar la final,
maşinuţa nu s-a plâns nici măcar pentru o clipă.

Pagini: 1 2 3


Urmărește Promotor.ro pe Google News

Tags:



Comentarii
Inchide