O dată ce mergi cu un BMW Z4 sDrive35i, înţelegi de ce motorul de sub capotă a fost votat Engine of The Year de atâtea ori. Pe lângă performanţele foarte bune, puterea şi cuplul decente şi o modalitate foarte uniformă de livrare a acestora, avem şi un consum excelent. Un mers normal prin Bucureşti în timpul zilei revendică în medie 14 litri la fiecare sută de km.
Dacă, însă, îţi place să te ţii de liniuţe de la stop la stop pentru a-ţi gâdila urechile cu un şuierat de frânare preluat parcă din raliuri, atunci te poţi aştepta la consumuri de peste 20 de litri la fiecare sută de km. Partea surprinzătoare vine la mersul liniştit, atunci când prin oraş noaptea poţi scoate chiar şi sub 8 litri la sută. Cifre asemănătoare obţii şi pe autostradă mergând în limitele legale.
Dar să fim serioşi. Cine este interesat de consum când este dispus să dea 38.750 de euro preţ fără TVA pentru un BMW Z4 sDrive35i? Şi, dacă stau bine să mă gândesc, tot atât costa şi Mini-ul Cooper S Cabrio testat de Cosmin.
Este adevărat, BMW-ul este în varianta de bază (echiparea modelului de test o vedeţi alături) şi fără taxe, însă, chiar şi după adăugarea acestora, pare o achiziţie cu un raport preţ/fun foarte bun.
BMW Z4 sDrive 35i este cu siguranţă una din principalele atracţii ale acestei veri şi îţi oferă pe lângă senzaţia tipică unui cabrio şi un pachet complet de muşchi, tipic contructorului german, capabil să livreze în orice moment performanţă maximă.
Iar la final am lăsat şi cel mai mare defect al acestei maşini. Nu vine în standard cu trei lucruri: şapcă, ochelari de soare şi loţiune de bronzat. Sunt absolut necesare.