Am testat noul VW Caddy Kombi în România
Sunt multe lucruri de spus în ceea ce priveşte
interiorul maşinii. Se observă o planşă de bord simplă, cu butoane
mari aşezate la îndemână şi amplasate intuitiv. Volanul este plăcut
ca design şi identic cu cel de modelul Touran. După cum era şi
normal pentru o maşină care este derivată dintr-o utilitară,
plasticul este omniprezent însă calitatea materialelor este
superioară modelului anterior iar finisările şi îmbinările sunt
bine realizate.
Poziţia înaltă la volan specifică
utilitarelor, se regăseşte şi pe varianta pentru pasageri. Acest
lucru, alături de oglinzile foarte mari, îmbunătăţesţte extrem de
mult vizibilitatea. Deşi scaunul şoferului nu se poate regla pe
înălţime (acest lucru fiind doar opţional la preţul de 141 euro cu
TVA), confortul este asigurat de volanul ajustabil.
Mai trebuie adăugat şi faptul că spaţiul este
extrem de generos, atât pentru pasagerii din faţă cât şi pentru cei
din spate. Aceştia din urmă, datorită scaunelor înalte, beneficiază
de o vizibilitate destul de bună.
Nu lipsesc spaţiile de depozitare care
predomină în tot haibtaclul: deasupra planşei de bord unde pot fi
puse documente sau obiecte asemănătoare, în consola centrală cu loc
destinat obiectelor personale cum ar fi telefonul mobil sau cheile
de la casă. Alte spaţii de depozitare sunt în uşi, pe tunelul
median şi deasupra parasolarelor.
Portbagajul oferă un spaţiu extrem de mare
pentru transportarea bagajelor întregii familii, acesta variind de
la un volum de 3.030 litri la 3.880 litri în funcţie de varianta de
caroserie. Accesul se face destul de uşor prin hayonul imens,
însă s-ar putea să
deranjeze în parcare, în locurile mai inguste.