Modelul de test era echipat cu motorul diesel de 2.0 litri care devoltă 170 CP şi un cuplu maxim de 350 Nm la 1.750 rpm.
Propulsorul TDI este silenţios şi asta este valabil atât la ralanti cât şi la viteze mari pe autostradă. De remarcat şi zgomotul aerodinamic care se face simţit în habitaclu atunci când acul vitezometrului trece de 140 km/h.
Datorită gărzii la sol relativ joase şi ruliului aproape inexistent, VW CC este o adevărată plăcere de condus pe traseele virajate. Direcţia transmite un feedback bun iar suspensia setată pe modul sport se pretează abordării unor curbe mai strânse la viteze ceva mai mari.
Pe hârtie, noul VW CC este capabil să accelereze de la 100 la 0 km/h în 8,6 secunde şi să atingă o viteză maximă de 220 km/h. În ce priveşte consumul teoretic, acesta este de 5,5 litri/100 km. În testul nostru, consumul s-a cifrat la 7,6 litri/100 km, în condiţiile în care am condus câteva sute de kilometri atât pe autostradă cât şi în traficul intens din Bucureşti. Consumul ceva mai mare poate fi, în primul rând, din cauza stilului de condus mai alert dar şi sistemului de climatizare pornit pe tot parcursul testului.
Ca o concluzie, noul VW CC este o maşină care se pretează atât unui condus mai sportiv pe drumurile sinuoase dar şi unui stil mai lejer atât în oraş cât şi în afară. Suspensia oferă un bun compromis între sabilitate şi confort iar aunci când vine vorba de filtrarea denivelărilor, aceasta o face fără a deranja acustic.