În ce priveşte interiorul lui CC, ei bine aici ne aşteaptă aceeaşi ambianţă plăcută de origine Passat. Toate butoanele sunt poziţionate ergonomic, display-ul cu touch screen plasat în partea superioară a consolei centrale este lizibil şi foarte uşor de accesat, iar ceasul analogic care aminteşte de Phaeton tronează pe mijlocul planşei de bord. Să nu uităm şi de scaunele joase şi cu un suport lateral foarte bun.
În cazul materialelor, acestea păstrează aceeaşi calitate şi finisare ireproşabilă ca în Passat. În partea superioară a bordului, plasticele sunt moi şi cu o textură plăcută la atingere, iar cele care nu se încadrează în raza vizuală a şoferului, sunt tari dar de bună calitate.
Chiar dacă din afară nu pare şi asta din cauza plafonului care plonjează către spate, interiorul noului VW CC oferă un spaţiu surprinzător de generos pentru pasagerii din spate. Avantajul vine de la configurarea banchetei care poate fi configurată cu două sau cu trei locuri. În cazul celor două locuri, pasagerii mai înalţi vor fi privilegiaţi de un confort la fel de bun ca şi cei din faţă, având destul loc pentru picioare, umeri şi cap. În schimb, trei persoane vor sta cam înghesuiţi pe banchetă, fiind deranjaţi de tunelul median proeminent.
Portbagajul oferă un spaţiu util de 532 litri – destul de generos dar mai puţin practic dacă îl vom compara cu cel de la Passat (565 litri). Din cauza plafonului plonjat, gura de încărcare a fos redusă, ceea ce înseamnă un acces şi o modularitate mai puţin bune.