Am testat noul Chevrolet Captiva 2.2D 184 CP AWD

Autor: Dan Vache 08 feb. 2012 Test drive

Un Chevrolet Captiva facelift, dotat cu motorul diesel de 2.2 litri şi 184 CP, în echiparea LT, are un preţ de listă de 29.820 euro cu TVA. Dacă i se adaugă şi cutia automată, preţul creşte automat la 31.120 euro. O sumă relativ mare în comparaţie cu ceilalţi concurenţi, însă aceasta este justificată de un pachet de siguranţă complet şi de dotările care plusează la capitolul confort: scaune faţă încălzite, pilot automat, geamuri electrice faţă şi spate, oglinzi exterioare rabatabile electric, schimbător şi volan multifuncţional îmbrăcate în piele, aer condiţionat automat, radio CD şi Bluetooth, 6 airbag-uri, sistem de control la coborârea în pantă, sistem de pornire în rampă şi sistem de control al tracţiunii.

În concluzie, am putea spune că noul Chevrolet Captiva te poate cuceri nu numai prin aspectul său agresiv şi impozant, dar şi prin faptul că oferă un interior modern, spaţios şi cu un caracter util.

Noul Chevrolet Captiva arată mult mai bine faţă de generaţia precedentă iar acest lucru îl poţi spune mai ales atunci când îl priveşti din faţă. Adoptarea unor blocuri optice mai înguste, înlocuirea grilei cu una de dimensiuni mari şi redesenarea spoilerului într-o manieră sportivă, nu a făcut decât să-l facă şi mai agresiv.

Alte detalii care aduc un aer proaspăt, sunt fantele de aer din lateral, semnalizatoarele integrate în oglinzile retrovizoare şi capota ascuţită a motorului.

Dacă nu am lua în considerare aspectul stopurilor care a suferit modificări, am putea spune că spatele nu s-a modificat aproape deloc. Însă, per total, facelift-ul adus noului Chevrolet Captiva îl fac să arate mai dinamic şi mutl agresiv decât vechea generaţie.

Interiorul se prezintă cu câtvea îmbunătăţiri la nivelul calităţii materialelor, ergonomiei şi confortului. Plasticele au rămas la fel de tari, însă finisarea este mult mai bună faţă de generaţia anterioară iar textura acestora este una destul de plăcută. Ornamentele din plastic care imită carbonul de pe planşa de bord şi de pe feţele interioare ale uşilor împreună cu inserţiile cu aspect din aluminiu, dau o notă de sportivitate interiorului.

Ecranul tactil de 7 inch, poziţionat în partea superioară a consolei centrale, are o grafică modernă şi poate fi accesat foarte uşor. Acesta poate reda şi imagini de la camera video pentru parcarea cu spatele, oferită opţional. Tabloul de bord a fost înlocuit cu unul nou, vitezometrul şi tahometrul fiind acum separate, iar acest lucru îl face să fie mai lizibil. Aici, contribuind şi lumina albastră, împrumutată de la modelul Cruze.

Noul Chevrolet Captiva nu duce lipsă de spaţii de depozitare, acesta fiind garnisit cu tot felul de locaşuri unde poţi pune pahare şi alte obiecte de mari dimensiuni. S-a renunţat la clasica frână de staţionare cu levier şi s-a trecut la una electro-hidraulică – automată. Astfel s-a creat un spaţiu care joacă rolul un buzunar extrem de generos.

De spaţiul din interior nu se poate plânge nimeni, acesta fiind destul de mare atât pentru pasagerii din faţă cât şi pentru cei din spate. Chiar şi persoanele cu o înălţime peste medie, nu vor întâmpina probleme în ce priveşte spaţiul la cap şi picioare. Cel de-al treilea rând de scaune este destinat mai mult copiilor, însă pot sta şi adulţii, dar nu pe distanţe foarte lungi.

În ce priveşte spaţiul portbgajului, acesta oferă un volum util de 477 litri (valabil cu al treilea rând de scaune rabatat), iar cu bancheta pliată, 1.577 litri.

Pagini: 1 2


Urmărește Promotor.ro pe Google News




Comentarii
Inchide