Am testat la ProMotor maşina din reclama cu tipul care pare director, dar e cel mai cool, de fapt

Autor: Alexandru Banu 07 iul. 2017 Test drive

Design-ul e o chestie de gust, iar noi suntem înnebuniţi după gustul noii linii Renault. Chiar foarte mult, iar farurile alea fac jumătate din tot la impresia artistică. Maşina e atletică şi voluminoasă, iar asta înseamnă 5 stele la impresia de spaţiu înăuntru şi muşchi pe afară. Muşchi care se văd şi spaţiu pe care îl ai, slavă Domnului. Te simţi destul de departe atât de pasagerul din dreapta, cât şi de cei din spate.

Totul înăuntru e la obiect, mai puţin “tableta” de pe care îţi controlezi şi viaţa. Am văzut că e o modă să pui nişte ecrane gigantice şi probabil că Tesla e vinovată. Partea bună e că nu strângi din ochi ca să înţelegi tot ce îţi afişează pe acolo. Şi când spunem tot, e chiar tot. Informaţii complete despre maşină, despre climatizare, navigaţie, radio, cine prezintă emisiunea de la radio şi ce a mâncat în dimineaţa aia. Ai un sentiment ciudat că maşina asta îţi oferă cam tot şi că nu ai cu ce s-o prinzi descoperită. Pare o maşină pregătită din toate punctele de vedere.

Acum, să fim sinceri, nu ştim cam ce ne-am fi dorit mai mult de la ea. Pentru că Megane-ul Sedan pe care l-am testat noi a avut cam tot. Inclusiv jantele alea frumoase şi al doilea portbagaj în clasa lui – 500 litri volum. Că tot vorbim de volum, am simţit însă lipsa unui buton imperial când eşti în trafic – cel de volum. Ai în spatele volanului pe nişte sateliţi de comandă sau pe “tabeltă”. Nici nu ştim de ce mai punem în ghilimele pentru că R-Link-ul (download aplicaţii via internet) chiar transformă display-ul infotainment-ului într-o tabletă.

Noi am avut În test versiunea Intens, top of the top cum s-ar spune în “franţuzeşte”. Mergem în pagina următoare a testului ca să vorbim despre motor şi comportament la drum. Galerie foto în ultima pagină. 

Pagini: 1 2 3 4


Urmărește Promotor.ro pe Google News




Comentarii
Inchide