Butoanele de acţionare a geanurilor electrice, dar şi cel al închiderii centralizate, sunt aplasate pe tunelul median. Poate ca la prima vedere să nu pară o amplasare foarte inspirată, şoferul fiind nevoit să caute butoanele cu vederea. Însă acest lucru se întâmplă o singură dată, după care poziţia butoanelor este naturală şi ergonomică. Un pic mai dificil de „memorat” sunt poziţiile butoanelor de acţionare a celor trei trape electrice şi a reglării head-up display-ului. Acestea sunt amplasate pe plafonieră precum comenzile unui avion. Aceste butoane nu sunt utilizate intens, dar chiar şi aşa, după două trei folosiri veţi descoperi că nu mai este nevoie să vă uitaţi după ele.
.
Foarte interesant este de analizat calitatea materialelor de la bord care se dovedeşte a fi foarte bună. Plăcute la atingere şi moi, materialele sunt „asortate” armonios cu inserţi de aluminiu atent finisate.
Dacă spuneam că exteriorul maşinii ne sugerează că Citroen DS5 este o maşină care se adresează nonconformiştilor şi celor tineri, interiorul vine să întărească acest aspect, ba chiar mai mult vine cu o completare: nonconformişti tineri care apreciază lucrul de calitate.