Încă de la prima atingere a plasticelor interioare îţi poţi da seama că Fiat Panda nu este un model cu pretenţii. Materialele sunt tari, dar bine asamblate oferind robusteţe. Design-ul este unul modern, chic, pur italian.
Spaţiile de depozitare sunt suficiente. Atât torpedo-ul cât şi buzunarele uşilor sunt suficient de mari. De apreciat este spaţiul de depozitare de deasupra torpedo-ului de dimensiuni generoase, oferit până acum doar de modelele care nu dispuneau de airbag pentru pasager.
Spaţiul ocupanţilor din faţă este generos atât la nivelul capului cât şi al coatelor. Din păcate, volanul este reglabil doar pe înalţime, un dezavantaj pentru persoanele foarte înalte sau foarte scunde.
Am fost surprins de spaţiul oferit pasagerilor din spate. Chiar dacă Panda este o maşină de oraş, pasagerii din spate nu vor fi nevoiţi să urmeze cursuri de contorsionism pentru a putea călători pe bancheta din spate. Portbagajul are dimensiuni generoase pentru clasa din care face parte modelul italian, iar la nevoie, bancheta spate se poate rabata în situaţii de urgenţă.
Fiat Panda reuşeşte să ofere un interior spaţios, dar şi un portbagaj suficient pentru nevoile cotidiene, ambalate într-o caroserie cu design modern şi competitiv.
Cât de competitiv este motorul diesel – PE PAGINA URMĂTOARE