Am condus cel mai rapid RR Evoque – Si4
De fiecare dată când mă apuc să scriu despre Evoque am impresia că voi petrece zeci de pagini vorbind doar despre cât de magnific arată această maşină. Cât de impresionantă este. Cât de şocant este să o vezi cum se mişcă pe stradă, printre maşini noi şi totuşi rămase parcă într-un trecut îndepărtat. Este clar, Land Rover a aruncat mânuşa şi cel puţin în segmentul lui Evoque vom vedea schimbări radicale de design la toată lumea. Altfel nimeni nu va avea nicio şansă.
În America isteria s-a instaurat deja de mult timp şi clienţii aşteaptă cu nerăbdare să intre în posesia maşinilor. În România vânzările merg bine după spusele oficialilor dar suntem o piaţă prea mică pentru a fi capabili să descriem succesul lui Evoque prin exemplu propriu. Ceea ce mă bucură foarte mult este că americanii îndrăgostiţi de Evoque nu trebuie să-şi cumpere diesel-ul fie el şi în versiunea SD4. Sunt fericit pentru ei deoarece doar acest Si4 poate exprima foarte bine esenţa lui Evoque cu siguranţă o maşină cu un aspect care inspiră, printre multe alte lucruri minunate, viteză.
Singurul motor pe benzină din oferta RR pentru Evoque este propulsorul de doi litri, turbo, cu 240 CP şi 340 Nm şi, cred eu, el reprezintă singurul motor care merită să propulseze Evoque. Si4 este versiunea care merită toată atenţia din lume, deşi consumul mare în oraş (aproximativ 15 litri pentru 100 km parcurşi) şi preţul de achiziţie de aproximativ 54.000 de euro pentru o versiune Prestige (pe care mai trebuie să adaugi opţionale), sunt probleme care nu pot fi ignorate.