Adaptarea la jungla urbană: Subaru XV 2.0D
Interiorul lui Subaru XV nu diferă de al unui model Impreza normal, oferind un aspect coerent, plăcut, solid şi ergonomic. Planşa de bord şi indicatoarele sunt pur şi simplu clasice, butoanele aerului condiţionat fiind plasate în mod intuitiv, iar cei pretenţioşi pot alege versiunea de top, care oferă un sistem de navigaţie cu display tactil şi un meniu corect pentru audio sau telefon.
Per ansamblu, materialele din Subaru XV nu te flatează, la prima vedere, părând doar normale, dar simţul tactil sugerează faptul că vorbim de durabilitate. Cum Subaru rămâne una dintre cele mai apreciate mărci de către fanii termenului „fiabilitate”, devine clar de ce inginerii au preferat să diminueze impresia de premium, dar asta presupune şi o clientelă pragmatică.
Clientelă care va fi foarte mulţumită de Subaru XV, graţie imensului spaţiu de depozitare de la baza consolei, iar butoanele de pe volan, chiar dacă par cam multe, sunt foarte intuitive şi uşor de utilizat. Bună ideea displayului color al computerului de bord, plasat în partea superioară a consolei centrale şi care oferă curios de multe informaţii faţă de cele de bază.
În privinţa spaţiului interior, Subaru XV este o maşină compactă, precum Impreza, oferind scaune faţă generoase şi o banchetă suficient de spaţioasă graţie ampatamentului de 2,63 metri. Portbagajul e bun pentru categoria clasei compacte, oferind 380 de litri cu 5 locuri, prin rabatarea banchetei ajungându-se la 1.270 de litri.
Principial, Subaru XV pare mai degrabă destinat persoanelor active single sau unui cuplu de oameni cu îndeletniciri mai sportive, dar e adaptat şi mămicilor cu unul sau doi copii. Eventual unii ar putea reproşa faptul că, la banii unui Subaru XV, se pot găsit pe piaţă crossover-uri sau chiar SUV-uri mai spaţioase.
Se poate, dar Subaru XV are câţiva aşi în mânecă sub caroserie – vedem pe următoarea pagină care sunt aceştia