Dodge Challenger SRT8 – Test în RO

Autor: Dan Vache 30 oct. 2008 Test in premiera

Dealeri de maşini exotice sună foarte bine. Sunt oameni care vor ceva neobişnuit ca maşină şi vorbesc despre acel gen de bărbaţi care preferă să stea singuri decât să aibă o prietenă doar frumoasă. Sunt acei bărbaţi care vor ca toată lumea de pe stradă să întoarcă capul după ei. Vor ca toate femeile singure să le facă cu mâna şi cele însoţite cu ochiul. Vor să sperie copii cu evacuarea când lipesc acceleraţia în podea şi să trezească tot cartierul când vin noaptea acasă de la Hard Rock.

Vor maşina absolută. Şi dacă nu există, una aproape de asta. La dracu’, toţi suntem la fel şi toţi vrem acelaşi lucru.Toţi ar trebui să avem câte un Dodge Challenger în garaj, în faţa casei, a blocului, împrumutat pe la vreun prieten care trebuie să devină bărbat, sub formă de machetă sau poate doar un poster pe un perete opus răsăritului. Şi nu un SE sau un R/T. Vrem Dodge-ul „ori la bal ori la spital”, vrem cel mai frumos model al lor din istorie, vrem maşina cu nume de bombardier atomic. Challenger.

Pe numele complet, Challenger SRT8 adică cel mai rău Dodge din producţia de serie de peste Ocean, dacă nu luăm în seamă pornograficul Viper SRT10. Oftez, adânc, oftez, apoi oftez din nou. Dodge a decis ca Challenger să nu fie vândut în afara Americii. Nu este corect. De ce americanii au voie să cumpere Nitro şi Caliber iar nouă ne sunt interzise Charger şi acest Challenger?

De neînţeles pentru că la ce preţ are, SRT8 ar fi cu siguranţă un succes mediu care ar putea să le dea speranţe pentru unul mai serios în anii ce vor urma. Dacă vrei un Challenger trebuie să apelezi la una din firmele care importă maşini de lux, gen Carlex, divizia de lux a dealerului BDT. Special pentru divizia BDT Motors care importă Dodge, Chrysler şi Jeep, Carlex a adus acest Challenger SRT8 din considerente de marketing.

Poţi să mergi să vezi maşina, poate să mergi cu ea, dar doar un dealer care nu importă oficial Dodge va putea să îţi aducă aşa ceva aici. La Carlex, preţul pentru un model similar cu ceea ce vezi aici este de 50.500 euro la care se adugă TVA. Mai calculează un Casco cu valoare serioasă, un RCA de aproximativ 1000 lei pe an plus, cel puţin momentan, o taxă de înmatriculare de aproximativ 6.000 euro. Nu este prea ieftin, după cum bine poţi să calculezi şi tu aşa uşor, acum.

Dar nu mai contează dacă ai banii să îţi faci cel mai frumos cadou. Bine, poate nu cel mai frumos dar cu siguranţă un cadou mare. Challenger este uriaş. Aşezat lângă un Chrysler 300 C pare mai mare decât acesta, deşi la acelaşi ampatament, (preia platforma tehnică a lui Charger care de fapt este un 300 C, care la rândul său este un E-Klasse de generaţie precedentă celei aflate acum pe piaţă) este mai scurt cu aproximativ 10 centimetri.

Pagini: 1 2


Urmărește Promotor.ro pe Google News

Citește și...



Comentarii
Inchide