Young? Creative? Chevrolet! – ediţia 2009
Fiecare proiect câştigător la acest nivel va fi apoi prezentat unui juriu european în cadrul marii finale a ediţiei "Young? Creative? Chevrolet!" din 2009 la nivel european pentru fiecare dintre cele cinci discipline.
Marţi 25 mai a sosit şi clipa mult aşteptată a premiilor locale. În România, juriul a analizat lucrările studenţilor şi ales lucrările câştigătoare în luna martie. Acesta a trebuit să evalueze creativitatea, inovaţia, simţul estetic faţă de imaginea Chevrolet, precum şi posibilitatea de a utiliza proiectele premiate în campaniile de comunicare ale mărcii.
Criteriile au fost următoarele: creativitate/Inovaţie, cât de bine sunt surprinse în creaţie valorile Chevrolet, calităţi artistice, posibilitatea de folosire în campaniile de comunicare Chevrolet. Prima selecţie a fost făcută de conducerea Universităţii Naţionale de Muzică, la care s-au adăugat voturile juriului. Pentru a putea analiza toate aceste aspecte, a fost nevoie de specialişti din domeniile auto, marketing, muzică.
Membrii juriului României:
- Adela Popescu, actriţă
- Dan Vardie, membru COTY şi preşedinte Autobest
- Elena Hîrtan redactor Gândul
- Mihaela Taflan, violonistă
- Simona Negoiţă, Communication Manager General Motors
- Leonard Nica, Marketing Manager Chevrolet
Premiile etapei naţionale:
- Premiul întâi: 1.200 €
- Premiul al doilea: 500 €
- Premiul al treilea: 300 €
- Premiul întâi: Ciprian-Octavian Ghiţă
- Premiile al doilea şi al treilea: Roman Vlad
Lucrările lor pot fi ascultate pe site-ul oficial al concursului.
Premiile care îi aşteaptă pe studenţii care vor câştiga competiţia europeană sunt:
- Premiul întâi: Suma de 1.000 €. În plus, câştigătorul (câştigătorii) va fi invitat pentru 2-3 zile să ia parte la o înregistrare profesionistă sau la una realizată de un compozitor profesionist într-un studio dintr-un oraş european.
- Premiul al doilea: 1.000 €
- Premiul al treilea: 600 €
Prezentă la evenimentul de premiere ca membră a juriului Adela Popescu a declarat: "Mă bucură să constat că există astfel de proiecte, mai ales că ştiu ce înseamnă să fii tânăr, să munceşti mult, să-ţi doreşti o carieră muzicală. Anul trecut mă bucuram să aflu că Chevrolet susţine programele SOS Children’s Villages, iar astăzi constant că Chevrolet are şi alte proiecte pe lângă acestea, proiecte care au o constanţă în planurile mărcii, ele fiind iniţiate de ceva ani buni. Ce pot să spun decât: Felicitări câştigătorilor, Felicitări Chevrolet, Baftă România!"