Este drept că oficialii Yamaha nu au comentat în nici un fel aceste zvonuri, iar asta nu face decât să întărească ideea că golul dintre 01 şi 03 va fi umplut de un model de cilindree medie.
Până acum, gama MT a fost echipată cu motoare provenite de la modelele aflate deja în producţie. Motorul lui TDM este singurul propulsor mai mare decât cel al lui MT03, dar mai mic decât cel al lui MT01, care să se muleze pe conceptul gamei MT. Pe de altă parte, se aude că în această toamnă ar putea renaşte o altă legendă a motociclismului, SuperTenere. Acesta ar putea folosi o evoluţie a propulsorului bicilindric de 900 cmc de la TDM, perfect şi pentru un MT02.
O altă speculaţie este apariţia unui nou cruiser, care să înlocuiască actualul DragStar 650, iar acesta ar putea fi motorizat cu un V2 de 800-900 cmc. Ca şi în cazul lui XVS 1300, s-ar putea apela la răcire prin lichid şi la alimentarea prin injecţie.
Aceasta este doar o prelucrare digitală pe baza unui mai vechi TRX 850, cu faţă de MT03 şi "codiţă" de la FZS1000. Sperăm că, dacă aceasta va fi reţeta pe care o vor urma şi inginerii de la Iwata, măcar tobele amplasate sub şa să fie păstrate, ca în cazul celorlalte modele ale gamei MT.