Aplicația Waze va fi disponibilă pe mai multe modele ale Renault
Renault este primul producător de pe piața automotive care va integra în sistemul său multimedia aplicația Waze. Aplicația se va regăsi în sistemul multimedia OpenR Link, care are și integrare Google, și oferă în mod firesc șoferilor mai mult confort și siguranță. Fără a folosi un smartphone, șoferul are acces la informații de trafic în timp real, rute preferate și destinații, toate salvate pe ecranul de pe consolă, scrie automotiveworld.com.
Celelalte funcții multimedia oferite de Renault rămân la fel de accesibile, chiar dacă aplicația Waze va rula, iar șoferii nu trebuie să se conecteze prin portul USB cu smartphone-ul lor. Această nouă experiență cu Waze este disponibilă în țările europene pentru toți clienții brandului francez, care au ales modelele electrice Nouvel Austral și Mégane E-Tech, echipate cu ecran OpenR și interfața OpenR Link cu Google integrat.
Renault, prima marcă auto care oferă Waze integrat
Clienții pot descărca și instala cu ușurință aplicația Waze pentru OpenR Link fie direct de pe Google Play prin interfața lor OpenR Link din vehiculul lor, fie din aplicația mobilă My Renault. Clienții își pot crea apoi un cont Waze sau pot folosi un cont preexistent pentru a conduce în siguranță. Toate aceste opțiuni nu presupun un cost suplimentar.
„Renault este prima marcă de mașini care oferă Waze direct pe ecranul multimedia al vehiculului, fără a activa smartphone-ul. Suntem convinși că numărul mare de utilizatori Waze vor aprecia această nouă caracteristică atunci când vor conduce Nouvel Austral sau Mégane E-Tech electric. Acest lucru este în mod clar în conformitate cu strategia noastră de a oferi clienților noștri o experiență de condus intuitivă, captivantă și conectată”, a spus Jérôme Seror, Director Digital Customer Experience, Renault.
Waze a devenit un brand de sine stătător în ultimii ani, iar colaborările cu firmele și numele franceze nu se rezumă la Renault. Tot în 2022, aplicația a încheiat un parteneriat cu Turul Franței pe o perioadă de trei ani, pentru a oferi informații detaliate pentru șoferi, pe perioada desfășurării evenimentului.